نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

کاکوتا ور دل نکونام در اردوی استقلال!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاکوتا ور دل نکونام در اردوی استقلال!

ورزش 3/در شرایطی که هواداران استقلال در انتظار اعلام رسمی خبر جذب یک ستاره مهم خارجی بودند، پنج‌شنبه‌شب اخبار نگران‌کننده‌ای درخصوص این بازیکن در منابع غیررسمی و فضای مجازی منتشر گردید که حکایت از منتفی شدن حضور گائل کاکوتا در جمع آبی‌های پایتخت داشت.
این شایعه به‌سرعت فضای مجازی را دربر گرفت و علت منتفی شدن حضور کاکوتا در استقلال نیز، رد شدن این بازیکن در تست‌های پزشکی عنوان شده بود. خبری که با توجه به حضور این ستاره فرانسوی‌الاصل در لیگ فرانسه و حضور ثابت در بازی‌های فصل قبل آمینس، کمی عجیب به نظر می‌رسید.
با این‌حال، پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه از مدیران استقلال نشان می‌دهد که شایعه منتشر شده، صحت ندارد و کاکوتا تست‌های پزشکی را نیز بدون مورد خاصی در ترکیه سپری کرده اما مشکلی که در این میان به وجود آمده، تایپ پاسخ تست‌ها به زبان ترکی است!

درخصوص تست‌های کاکوتا باید کمی به عقب‌تر بازگردیم. جایی که استقلالی‌ها قصد داشتند تا با تهیه بلیطی برای این بازیکن، او را به تهران آورده و در مرکز پزشکی ایفمارک، تست‌های مورد نظر را از او به عمل بیاورند اما در این میان جواد نکونام درخواست کرد تا کاکوتا در اردوی ترکیه به تیم ملحق شده و او در این کشور تست‌های پزشکی را نیز پشت سر بگذارد.
در واقع سرمربی استقلال قصد داشت تا هرچه سریع‌تر این بازیکن را در اختیار داشته باشد و او در تمرینات شرکت کند. به همین دلیل، باشگاه استقلال در هماهنگی با ایفمارک تهران، لیست تست‌هایی که باید از کاکوتا به عمل بیاید را دریافت کرد و قرار بود آزمایش‌های لازم در ترکیه از ستاره فرانسوی به عمل بیاید.


اما از آنجایی که انجام تست‌های پزشکی در ایفمارک استانبول با هزینه‌های زیادی همراه می‌شد و زمان پاسخ‌دهی این مرکز نیز چند روزی بیشتر از حد معمول طول می‌کشید و آبی‌ها را معطل می‌کرد، در نتیجه استقلالی‌ها راهی مرکز پزشکی دیگری در ارزروم شدند و امروز تست‌های پزشکی از کاکوتا به عمل آمد.
امروز نیز پاسخ تست‌ها به زبان ترکی برای ایفمارک تهران ارسال شده ولی ایفمارک تهران خواستار دریافت جواب تست‌های پزشکی به زبان انگلیسی بوده است. در نتیجه باشگاه استقلال در وهله اول از مرکز پزشکی ارزروم درخواست کرده تا پاسخ تست‌های کاکوتا را به زبان انگلیسی برای ایفمارک تهران ارسال کند که اگر هم این اتفاق رخ ندهد، خود باشگاه استقلال با ترجمه پاسخ آزمایش‌های پزشکی به زبان انگلیسی، آن را به ایفمارک تحویل خواهد داد و مشکل بزرگی که باعث منتفی شدن حضور این بازیکن در استقلال شود، وجود ندارد.

ضمن اینکه گائل کاکوتا هم‌اکنون در محل اردوی باشگاه استقلال در ترکیه حضور دارد و شایعات مبنی بر رد شدن او در تست‌های پزشکی صحت ندارد و پس از ترجمه پاسخ تست‌ها به زبان انگلیسی و تأیید نهایی ایفمارک، او می‌تواند قراردادش را به صورت رسمی با آبی‌ها به امضا برساند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره