نماد آخرین خبر

ارزش پدیده بارسلونا چند برابر شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ارزش پدیده بارسلونا چند برابر شد

ورزش 3/پائو ویکتور در حال حاضر بیش از آنچه بارسا برایش پرداخت کرده است، ارزش دارد.
تنها یک هفته بعد از پرداخت 2.5 میلیون یورو از سوی بارسا برای خرید پائو ویکتور از خیرونا، ارزش او روند صعودی به خود گرفته است.
پائو ویکتور (22 ساله) قهرمان اول بارسا در پیش فصل است. پس از سه گل در دو بازی، با دو عنوان MVP مقابل منچسترسیتی و رئال مادرید، ویکتور نوید روزهای درخشانی در بارسا می دهد.
با وجود 20 گلی که او در سال گذشته برای تیم دوم بارسا به ثمر رساند، دائمی شدن انتقالش مشخص نبود اما در نهایت بارسا بند خرید او را فعال کرد.
قبل از اینکه مهاجم با بقیه تیم به ایالات متحده سفر کند، فلیک نتوانسته بود او را در تمرینات به خوبی ارزیابی کند. بارسا قرارداد او را در 24 جولای رسمی کرد و یک روز بعد او اولین دقایق خود را به عنوان بازیکن بارسا مقابل اولوت بازی کرد. قبل از انتقال به بارسلونا، ویکتور با خیرونا در مقابل اولوت و مون پلیه بازی کرده بود.
ویکتور تاثیرگذاری خود در بارسا را حیلی زود نشان داده است. او گل دوم بارسا را مقابل سیتی به ثمر رساند و برابر رئال نیز امروز دبل کرد.

موندودپورتیوو در مورد ویکتور ادعا کرد که ارزش این بازیکن الان چند برابر شده و همین امروز اگر بارسا بخواهد ویکتور را بفروشد، رقم 2.5 میلیون یورو برایش خنده دار و دور از ذهن خواهد بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره