نماد آخرین خبر

مارک گویو: به عشق لیگ برتر بارسلونا را ترک کردم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مارک گویو: به عشق لیگ برتر بارسلونا را ترک کردم!

ورزش 3/مارک گویو، ستاره جوان چلسی، در مصاحبه‌ای در مورد جدایی از بارسلونا و آینده‌اش در باشگاه لندنی صحبت کرد.
مارک گویو، مهاجم ۱۸ ساله‌ای که در ماه ژوئن بارسلونا را ترک کرد تا به چلسی بپیوندد، در پیش‌فصل باشگاه انگلیسی نقش مهمی ایفا کرده است. او در سه بازی ابتدایی دوستانه به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده است. او در بازی مقابل منچستر سیتی نیز دقایق قابل توجهی را به دست آورد.
چلسی با پرداخت بند آزادسازی او (۶ میلیون یورو) تا سال ۲۰۲۹ با او قرارداد بست. در مصاحبه‌ای با دیلی میل، گویو توضیح داد که چگونه از باشگاه بارسلونا جدا شد و جزئیات جالبی را ارائه داد. او ادعا کرد که هنوز نمی‌داند آیا چلسی او را به صورت قرضی برای کسب تجربه به تیم دیگری خواهد فرستاد یا خیر.
گویو گفت: «فکر می‌کنم برای لیگ برتر آماده‌ام. هر روز بسیار سخت کار می‌کنیم، هم در داخل و هم خارج از زمین، هو از نظر فیزیکی و عملی. بنابراین فکر می‌کنم آماده‌ام.» او افزود که هنوز چیزی از برنامه‌های باشگاه برای آینده‌اش نمی‌داند: «من بر روی تور پیش‌فصل تمرکز کرده‌ام و بهترین عملکردم را ارائه می‌دهم و این چیزی است که می‌توانم بگویم.»
او می‌گوید که انزو مارسکا، سرمربی جدید چلسی، نقشی کلیدی در تغییر مسیر او داشت: «مارسکا به من گفت که یک پروژه ورزشی شگفت‌انگیز پر از استعدادهای جوان وجود دارد، که می‌خواهد من بخشی از آن باشم و به من و مهارت‌ها و توانایی‌هایم ایمان زیادی دارد.»
در مورد جدایی از بارسلونا، گویو گفت: «این تصمیم سختی بود، اما همیشه می‌خواستم در لیگ برتر بازی کنم و این یک فرصت شگفت‌انگیز بود، بنابراین باید از آن استفاده می‌کردم.»



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره