نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

شانس به فرنگى کار سبک وزن ایران رو کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شانس به فرنگى کار سبک وزن ایران رو کرد

ورزش 3/نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با توجه به حضور حریف در دیدار فینال راهی گروه شانس مجدد بازی‌های المپیک پاریس شد.شانس به فرنگى کار سبک وزن ایران رو کرد

رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی (۱۶:۳۰ به وقت ایران) رسماً آغاز شد که مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

مهدی محسن‌نژاد نماینده ایران در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر و با امتیاز عالی عبدالکریم فرگات از الجزایر را شکست داد، اما در دور‌ بعد با نتیجه ۹ بر صفر  کنیچیرو فومیتا، نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال‌های طلا (۲۰۱۷ و ۲۰۱۹)، نقره (۲۰۲۳) و برنز (۲۰۲۲) جهان از ژاپن شد. 

کشتی‌گیر ژاپنی در مرحله نیمه‌نهایی در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد شارشنبیکوف از قرقیزستان گذشت و فینالیست شد. بدین ترتیب محسن‌نژاد ظهر فردا برای ادامه کار و کسب مدال برنز باید در گروه بازنده‌ها مبارزه کند.

وی ابتدا با دآرماس از کوبا دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی در مسابقه رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف شارشنبیکوف خواهد رفت.

مسابقات شانس مجدد ۲ وزن اول و رقابت‌های مقدماتی ۲ وزن دوم فردا از ساعت ۱۱ به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) آغاز خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره