نماد آخرین خبر

درودگر: به داد ملوان و نساجی برسید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درودگر: به داد ملوان و نساجی برسید

ورزش 3/صادق درودگر می‌گوید تیم‌های نساجی و ملوان نیاز به حمایت مسئولان استانی دارند.
صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در حاشیه مجلس ختم مادر شاهرخ و شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باز هم خدمت این عزیزان تسلیت می‌گویم. بازیکنان بزرگ کشورمان بودند و سال‌ها برای تیم ملی و تیم استقلال زحمت کشیدند. عرض تسلیت داشتم و آرزو می‌کنم که خداوند برای همه ورزشکارها و فوتبالیست‌ها و خانواده‌هایشان شادی بیاورد.
مدیرعامل سابق در خصوص شرایط این تیم عنوان کرد: نساجی یک باشگاه بسیار بزرگ است که نیاز دارد مسئولان استانی حمایتش کنند. این باشگاه هیچوقت از این حمایت برخوردار نبوده و همیشه در حد حرف این اتفاق افتاده است. متاسفانه ما هیچوقت ندیده‌ایم که یک حمایت جدی از این باشگاه شود. به هر حال آقای حدادیان یک بیزینس من است که حد دارایی و توان مالی‌اش یک محدودیتی دارد.

او با اشاره به شرایط ملوان ادامه داد: همینجا می‌گویم که بسیار نگران تیم ملوان هستم و دلم می‌خواهد ملوان هم در فصل جاری مثل فصل گذشته بدرخشد و شرایط به گونه‌ای باشد که مسئولان استانی کمکش کنند. هر کسی اسپانسرش می‌شود، کمک کند تا این باشگاه هم با اقتدار و قدرت و احترام در لیگ حضور داشته باشد.

درودگر در پاسخ به اینکه آیا استادیوم نساجی و ملوان برای آغاز لیگ برتر آماده خواهد شد، گفت: من فکر می‌کنم کارهایی می‌کنند و فکر می‌کنم مسئولان دو باشگاه، دو استادیوم را برسانند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره