نماد آخرین خبر

بازیکن محبوب نکونام قصد توقف ندارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازیکن محبوب نکونام قصد توقف ندارد

ورزش 3/آرش رضاوند در فصل بعد نیز به همکاری خود با جواد نکونام ادامه می‌دهد.
آرش رضاوند از جمله بازیکنانی است که همواره مورد انتقاد برخی از هواداران قرار می‌گیرد اما او بدون توجه به این فشارها، همواره بازی خود را انجام می‌دهد و در میدان بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد. این بازیکن تاکنون توانسته اعتماد چهار مربی اخیر استقلال را جلب کند و این نشان از کیفیت رضایت بخش بازی او برای سرمربیان تیم دارد.
زمانی که جواد نکونام سرمربی تیم فولاد بود، آرش رضاوند را به اهواز برد و در آن تیم نیز به او اعتماد کرد. اکنون که نکونام سرمربی استقلال است، همچنان اعتقاد خاصی به رضاوند دارد و به او فرصت‌های زیادی برای بازی کردن می‌دهد. این نشان می‌دهد که رضاوند توانسته است جایگاه خود را در تیم حفظ کند و از حمایت کادر فنی برخوردار باشد.
رضاوند به تازگی قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید کرده و این اقدام نشان از تلاس او برای رسیدن به اهدافش در این تیم دارد. او در دو بازی دوستانه اخیر برابر تیم‌های صالحین و العروبه عربستان نیز گلزنی کرده و با این عملکرد نشان داده است که انگیزه زیادی برای درخشش در فصل جدید دارد. این گلزنی‌ها می‌تواند نشانه‌ای از آماده‌سازی خوب و آمادگی بالای رضاوند برای رقابت‌های پیش رو باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره