نماد آخرین خبر

چهار ستاره خارجی پرسپولیس در یک قاب

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چهار ستاره خارجی پرسپولیس در یک قاب

ورزش 3/ در شرایطی که بیش از دو هفته پرسپولیس در انتظار مدافع چپ خارجی‌اش بوده و همچنان درباره این پست ابهام‌هایی جدی وجود دارد ، سرخ‌ها صاحب چهار بازیکن خارجی هستند.
اوستون اورونوف ، گئورگی گولسیانی ، ایوب العملود و الکسیس گندوز چهار بازیکن خارجی پرسپولیس هستند که  در مسیر بازگشت به تهران از ترکیه در یک قاب کنار هم دیده شدند و به نظر می‌رسد خیلی زود با هم اخت شده‌اند.
از این چهار نفر دو تا جزو ستاره های فصل قبل تیم در راه قهرمانی بوده اند و دو نفر دیگر تازه به قهرمان فوتبال ایران پیوسته اند و با وجود درخشش ایوب در بازی ها و تمرینات تردیدهایی درباره او و گندوز وجود دارد.
در این میان اورونوف که به زبان انگلیسی حرف نمی زند تنها با گولسیانی که ظاهرا به زبان روسی هم آشناست مراوده کلامی دارد و البته با اینکه گندوز و عملود از دو کشور شمال آفریقا آمده‌اند گندوز فقط به زبان فرانسوی صحبت می‌کند و نمی‌تواند با زبان عربی با ایوب ارتباط برقرار کند اما به هرحال معمولا خارجی های هر تیم راه ارتباط با هم را پیدا می‌کنند .

باشگاه پرسپولیس دنبال این است که فعلا یک مدافع چپ خارجی هم به این جمع اضافه کند تا تعداد خارجی‌های پرسپولیس به 5 برسد.

همچنین این باشگاه که صراحتا اعلام کرد سهمیه‌های خارجی‌اش نسوخته می‌خواهد مثل استقلال از 1+5 بازیکن خارجی بهره ببرد که اگر اینگونه شود یک وینگر که قابلیت بازی در نقش مهاجم نوک و مهاجم سایه را دارد  به خدمت خواهد گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر