نماد آخرین خبر

نیمکت‌نشینی در سوپرجام؛ شوخی زشت با امباپه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نیمکت‌نشینی در سوپرجام؛ شوخی زشت با امباپه!

ورزش 3/چند روز پیش تور آمریکا، یک تور سرگرمی و تجاری تا فوتبال واقعی، به پایان رسید و بالاخره چالش های جدی برای رئال شروع می شوند. اولی، پنج روز دیگر، در ورشو و سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا.
اولین بازی رسمی فصل، اولین عنوان فصل و اولین بازی امباپه. شایعات زیادی در مورد این وجود دارد که کارلو آنچلوتی قصد دارد به بازیکنانی در سوپرجام میدان بدهد که فصل گذشته در لیگ قهرمانان در راه قهرمانی کمک کردند اما سردبیر مارکا در مقاله ای نوشت که این ادعا بیشتر شوخی به نظر می رسد چون بهترین فوتبالیست جهان قرار نیست روی نیمکت بنشیند.
کارلوس کارپیو نوشت: «بله، من می دانم که آنچلوتی طرفدار این است که سوپرجام باید نوعی قدردانی برای فوتبالیست هایی باشد که حق بازی در آن را به دست آورده اند و به همین دلیل آنها باید شروع کننده باشند. در واقع، او پس از یکی از بازی های دوستانه تور نیز این موضوع را تکرار کرد که بازیکنانی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند باید در سوپرجام بازی کنند. اینجا تنها دو غایب یعنی ناچو و کروس داریم که دیگر در رئال نیستند اما بدیهی است که امباپه می تواند در یازده تای سوپرجام باشد. حتی جود بلینگام و بقیه ملی پوشان هم آماده اند چون در دوران استراحت، برنامه تمرینی ویژه باشگاه را دنبال کرده اند و همگی بازی خواهند کرد.
اما من تاکید می کنم که امباپه روز چهارشنبه در ترکیب ثابت خواهد بود. پاداش دادن به بازیکنان و مدیریت جو خوب در رختکن بسیار مهم است، اما باید آنچه را که هواداران می خواهند را نیز مدیریت کنید. و اتفاقاً کارلتو می داند که از تیمش چه می خواهد. او می داند که برای هواداران و نیز پیروزی تیم، حضور امباپه در ترکیب ثابت چه اهمیتی دارد. منطق نشان می دهد که غیبت ناچو و کروس دریازده تای ثابت با ادر میلیتائو و مودریچ پوشش داده شده است. اما این یک استدلال منطقی است که اگر بهترین مهاجم دنیا را در اختیار دارید، باید از او در ترکیب ثابت استفاده کنید. پس نیمکت نشینی کیلیان یک شوخی بیشتر نیست.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر