نماد آخرین خبر

بیرانوند و تندیس خاطره‌انگیزی که از دست داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیرانوند و تندیس خاطره‌انگیزی که از دست داد

ورزش 3/دروازه‌بان کنونی تراکتور فصل گذشته در شرایطی از حیث آماری و کلین‌شیت از دو مدعی دیگر کم آورد که بخشی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.
مراسم انتخاب برترین‌های فصل بیست و سوم فوتبال ایران در شرایطی با انتخاب سیدحسین حسینی به عنوان برترین دروازه‌بان همراه شد که شاید حسرتی بزرگ برای علیرضا بیرانوند به همراه داشت. شماره یک فصل گذشته پرسپولیس در شرایطی با 14 کلین‌شیت از این جهت پایین‌تر از سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی قرار گرفت که 5 دیدار تیمش را از دست داد و مصدومیتش باعث شد تا امیررضا رفیعی جانشین او شده و اتفاقا این گلر جوان و کم تجربه طی این دیدارها 4 کلین‌شیت به نام خود کرد.
بیرانوند که به واسطه مصدومیت مچ دست که در تیم ملی گریبانش را گرفته بود در نهایت قافیه را به دو رقیب دیگر واگذار کرد و علی‌رغم قهرمانی تیمش در پایان فصل، نتوانست این عنوان را به خود اختصاص دهد.
نکته جالب توجه اینکه مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران بعد از یک سال عدم برگزاری، بار دیگر از این فصل برگزار شد. جایی که علیرضا بیرانوند از این جهت نیز با بدشانسی مواجه شد و در فصل گذشته که با اقتدار و اختلاف قابل توجه با کمتری دریافت گل و 19 کلین شیت برترین دروازه‌بان لیگ محسوب می‌شد و تیمش توانسته بود سه جام قهرمانی را به دست بیاورد، این مراسم برگزار نشد!


بیرانوند که اکنون در انتقالی جنجالی راهی تراکتور شده، باید دید در جمع تبریزی‌ها چه عملکردی خواهد داشت و آیا قادر خواهد بود موفقیت بزرگی را از آن خود و تیمش کند و اگر برنامه‌ریزی فوتبال ایران بار دیگر برهم نخورد، بار دیگر این عنوان را از آن خود کند یا خیر. با این حال انتظار می‌رفت سازمان لیگ که از جهت نداشتن اسپانسر در فصل گذشته، نتوانسته بود مراسم برترین‌ها را برگزار کند، تندیس‌ها و عناوین مربوط به لیگ قبلی را حداقل به بازیکنان برتر اهدا می‌کرد!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره