نماد آخرین خبر

کونته: ناپولی شرایط افتضاحی دارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کونته: ناپولی شرایط افتضاحی دارد

ورزش 3/آنتونیو کونته از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه ناپولی ابراز تاسف کرد و به مورد جذب لوکاکو و جدایی اوسیمن نیز اشاره داشت.
ناپولی با هدایت کونته فردا کارش در سری آ را از زمین ورونا شروع خواهد کرد. کونته تیمی را تحویل گرفته که فصل گذشته اصلا موفق نبود و نه تنها از عنوان قهرمانی اش دفاع نکرد که موفق به کسب سهمیه اروپایی هم نشد. بدتر اینکه ناپولی تابستان خوبی را هم پشت سر نگذاشته و خریدهای مدنظر کونته را انجام نداده است. اوسیمن، بهترین گلزن تیم، نیز در شرف جدایی قرار دارد.
کونته در نشست خبری امروز خود و در مورد انتقالات ناپولی گفت: «وضعیت بسیار پیچیده و در حد افتضاح است و از این بابت متاسفم. چه چیز دیگری می توانم بگویم؟ متاسفم زیرا این یک وضعیت بلوکه شده و پیچیده است. من واقعاً نمی توانم چیز دیگری بگویم. در مورد بازیکنانی صحبت نمی کنم که بخشی از ناپولی نیستند. امروز شما به خوبی در مورد اوسیمن می دانید که شرایطش به خود او و باشگاه ارتباط دارد و من کاملا از این قضیه بیرون هستم. من به هیچ وجه وارد موضوع جدایی او نشده ام.»

کونته ادامه داد: «وقتی صحبت از بازار می شود، می دانیم که باید بر روی پارامترهای خاصی تمرکز کنیم. برچسب قیمت، دستمزد و متقاعد کردن بازیکنان برای آمدن به ناپولی بدون اینکه قادر به بازی در جام های اروپایی باشند، یک نقطه ضعف قابل توجه است.
ما باید به دنبال راه‌حل‌های دیگر باشیم. نمی‌توانیم فکر کنیم همه چیز یک انتقال را در یک جلسه انجام دهیم، زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. باشگاه مشکل مالی هم دارد. با این حال، من همه سختی ها را درک می کنم و به همین دلیل از شما می خواهم که شرایط را به خوبی درک کنید. از نظر غرور هم بیشتر از قبل باانگیزه هستم و سعی می کنم این طرز فکر را به کسانی که با من کار می کنند منتقل کنم.»

کونته در مورد انتقال لوکاکو گفت: «گفتم که در مورد بازیکنانی که در ناپولی نیستند، حرفی برای گفتن ندارم.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره