نماد آخرین خبر

دلبری قلی‌زاده با پاس صدرنشینی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دلبری قلی‌زاده با پاس صدرنشینی

ورزش 3/لخ پوزنان با درخشش ملی‌پوش ایرانی خود توانست سه امتیاز حساس مقابل زاگلبیه را به دست بیاورد.دلبری قلی‌زاده با پاس صدرنشینی(عکس)

 علی قلی‌زاده در روزهایی که بحث انتقالش به باشگاه‌های بزرگ ایران به طور جدی مطرح شده و هر روز شایعات زیادی درباره حضورش در استقلال یا پرسپولیس مطرح می‌شود، برای نخستین بار در این فصل به ترکیب اولیه لخ پوزنان رسید و در مسابقه امروز در لیگ استراکلاسا لهستان مثمر ثمر ظاهر شد.

قلی‌زاده پس از چهار هفته متوالی که حضور تعویضی در بازی‌های لخ پوزنان در لیگ استراکلاسا داشت، امروز در جمع 11 نفر اصلی تیمش برابر زاگلبیه قرار گرفت و در همان دقایق نخست مسابقه توانست تاثیرگذار ظاهر شود.

تیم فوتبال لخ پوزنان در حالی از ساعت 19 امروز (به وقت ایران) در حضور ثابت علی قلی‌زاده مقابل تیم رده سیزدهمی زاگلبیه قرار گرفت و یکی از مسابقات هفته پنجم لیگ استراکلاسا لهستان را برگزار کرد که خیلی زود از حریف خود پیش افتاد.

علی قلی‌زاده که در 10 حضورش در فصل گذشته لیگ استراکلاسا لهستان موفق به گلزنی یا پاس گل نشده و در چهار دیدار اخیرشان در همین فصل هم این کار را انجام نداده بود، امروز مقابل زاگلبیه به این طلسم پایان داد و پاس گل سه امتیازی را برای تیمش به ثبت رساند.

ستاره ایرانی لخ پوزنان در دقیقه 19 با یک پاس در عمق دیدنی از بین دو مدافع زاگلبیه، توپ را به آفونسو سوسا رساند تا این بازیکن در موقعیت تک به تک با شوت محکم گلزنی کند.

برتری لخ پوزنان در حضور 64 دقیقه‌ای علی قلی‌زاده حفظ شد و این تیم با پیروزی یک بر صفر در زمین زاگلبیه 10 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول لیگ لهستان قرار گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره