نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ستاره بارسا درخواست جدایی داد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره بارسا درخواست جدایی داد!

ورزش 3/گوندوگان قصد دارد در همین پنجره نقل و انتقالاتی از بارسلونا جدا شود.فوری: ستاره بارسا درخواست جدایی داد!

این هافبک آلمانی به باشگاه اعلام کرده که می‌خواهد قبل از پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا جدا شود. گوندوگان تصمیم گرفته که به دوران حضور خود در بارسلونا پایان دهد و این موضوع را به کادر فنی و بخش ورزشی باشگاه اطلاع داده است. تنش‌ها بین گوندوگان و بارسلونا چیز جدیدی نیست. در ماه‌های اخیر، شایعات زیادی درباره آینده ورزشی این هافبک آلمانی وجود داشته است. با نزدیک شدن به ۳۴ سالگی و با وجود اینکه او یکی از بازیکنان برجسته فصل گذشته بود، باشگاه پنهان نکرده که اگر پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ملی‌پوش آلمانی برسد، مشکلی برای باز کردن درهای خروج نخواهد داشت.

هفته‌ای پرتنش و اتفاقات اخیر باعث تسریع در روند خروج گوندوگان شده است. در حالی که بارسلونا بر لزوم خروج یک بازیکن مهم برای کاهش تنش‌های داخلی و تسهیل ثبت نام بازیکنان جدید تأکید داشت، گوندوگان قدم به جلو گذاشت. نشریه اسپورت تأیید کرده که این بازیکن تمایل خود را برای ترک بارسلونا اعلام کرده است. فلیک و دکو نیز از این موضوع مطلع هستند.

2069587

چند ساعت قبل از شروع فصل مقابل والنسیا، به طور عجیبی گوندوگان از لیست بازیکنان دعوت شده برای سفر به مستایا حذف شد. باشگاه دلیل غیبت این بازیکن را مشکلات جسمانی اعلام کرد. با وجود ضربه‌ای که در جام گمپر دریافت کرد و عواقب بعدی آن، غیبت گوندوگان با ساعات قبل از مذاکره برای خروج او همزمان شد.

گوندوگان بازیکنی محبوب در بازار است. از ترکیه، رئیس باشگاه گالاتاسرای بارها تمایل شخصی خود را برای امضای قرارداد با این بازیکن آلمانی اعلام کرده است. در روزهای اخیر، مورینیو نیز اعلام کرده که اگر این انتقال ممکن باشد، تمام تلاش خود را برای جذب این هافبک خواهد کرد. و به علاوه، در عربستان سعودی نیز نمایندگان مختلفی در طول سال گذشته به طور منظم تمایل گوندوگان برای ماجراجویی در این کشور را بررسی کرده‌اند. بارسلونا فعلاً سکوت کرده است، اما به نظر می‌رسد که علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های قرارداد این بازیکن، به دنبال یک فروش خوب نیز هستند. گوندوگان بازیکن کلیدی است، اما در ترکیب فعلی بارسلونا بدون شک بازیکنان کافی برای جایگزینی او وجود دارند، به ویژه پس از ورود دنی اولمو.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره