نماد آخرین خبر

حسین کعبی: علی دایی بهترین بازیکن تاریخ دنیاست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حسین کعبی: علی دایی بهترین بازیکن تاریخ دنیاست

ورزش 3/حسین کعبی اعتقاد دارد که علی دایی بهترین بازیکن تاریخ دنیاست.حسین کعبی: علی دایی بهترین بازیکن تاریخ دنیاست

حسین کعبی در گفتگو با آنتن، علی دایی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ جهان انتخاب کرد و در ادامه از حواشی که در تیم ملی پشت سرگذاشت صحبت کرد.

او در پاسخ به سوالی که "چه کسی بهترین بازیکن جهان است" گفت: اگر بخواهم با تعصب ایرانی صحبت کنم، علی دایی بهترین بازیکن جهان است، اصلا شک نکنید در این انتخاب، علی دایی همه چیز داشت. دایی سال‌ها رکورد بهترین گلزن جهان را در اختیار داشت و رونالدو با تلاش و زحمت رکورد او را شکست، من اگر بخواهم او و رونالدو را کنار هم قرار دهم، بی‌نظیر هستند و چون علی دایی هم‌وطن من است او را بهترین بازیکن جهان انتخاب می‌کنم.

کعبی با تمجید از علی دایی عنوان کرد: علی دایی بخاطر بزرگی، تلاش و زحمتی که در زمین کشید بین فوتبالیست‌ها محبوب است، روزی که ما در مسابقات بوسان خواستیم قهرمان شویم، پای او آنقدر ورم کرده بود داخل کفش نمی‌رفت و به زور پا کرد، من نمیتوانم با دیدن این صحنه‌ها او را انتخاب نکنم، تلاش کرده و زحمت کشیده و با جان دل زحمت کشیده، منم با جان و دل می‌گویم دایی بهترین بازیکن دنیاست.

او درباره نسل برتر فوتبال ایران گفت: از هر بازیکنی سوال می‌پرسید می‌گویند نسل ما بهترین بود اما صد در صد نسل ما بهترین بود، کسانی که نمی‌توانند نسل قدیم را نگاه کنن تصمیم می‌گیرند، اگر در گوگل سرچ کنند نسل ما بهترین بوده، با احترام به محمد خاکپور و احمدرضا عابدزاده حتی از نود و هشت هم بهتر بوده است.

بازیکن سابق ایران درباره حواشی که در تیم ملی تجربه کرد و بازوبند کاپیتانی را از او گرفتند گفت: افشین قطبی بازوبند کاپیتانی را از من گرفت و خواست بازیکن خودش که در پرسپولیس حضور دارد کاپیتان شود، جواد نکونام از اسپانیا تماس گرفت و گفت حق حسین کعبی کاپیتانی است، او خواست من را به زور بگذارد بیرون و بازوبند را به کسی بدهد که رفیق خودش بود!

حسین کعبی در ادامه گفت: در زمان افشین قطعی و امیر قلعه‌نویی من را دعوت نکردند و بازی ندادند و تعداد بازی‌های ملی زیادی از دست دادم و نگذاشتند رکورد بازی‌های ملی را بزنم، من در چند مصاحبه گفتم که رکورد بازی‌های ملی را میزنم، مثل اینکه به خیلی‌ها برخورده بود! 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره