نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

صبر مدیران سر آمد؛ سرمربی النصر اخراج می‌شود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
صبر مدیران سر آمد؛ سرمربی النصر اخراج می‌شود!

ورزش 3/طبق طبق ادعای رسانه‌های عربستانی، مدیران باشگاه النصر پس از شکست سنگین در سوپرجام عربستان، لوئیس کاسترو، سرمربی تیم، را اخراج کردند.
النصر شنبه شب در فینال سوپرجام عربستان، با نتیجه ۴-۱ مقابل الهلال شکست خورد. این در حالی بود که شاگردان کاسترو با یک گل جلو بودند و ناگهان در نیمه دوم از هم پاشیدند و در کمتر از ۲۰ دقیقه ۴ گل دریافت کردند!
طبق گزارش‌های منتشرشده از الیوم، مدیریت النصر به دلیل این شکست سنگین و نتایج اخیر تیم با کاسترو، به فکر تغییر کادر فنی افتاده است. این روزنامه افزود که نتایج اخیر النصر با کاسترو و از دست دادن چندین جام، دلیل اصلی این تصمیم است.
النصر با هدایت کاسترو در فصل گذشته به مقام دوم لیگ عربستان دست یافت و از کسب جام‌های مهم دیگر نیز بازماند تا نارضایتی بالای مدیران و هواداران را در پی داشته باشد.
در فصل گذشته نیز بارها شایعات اخراج این مربی شنیده شد و پس از هر شکست در بازی‌های بزرگ، بسیاری انتظار داشتند او از سمتش اخراج شود اما مدیران تصمیم گرفتند به او فرصتی دوباره دهند و حالا به نظر می‌رسد که صبر آنها به پایان رسیده و ستاره‌های گرانقیمت النصر قرار است یک مربی جدید داشته باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید