نماد آخرین خبر

فلیک: در یک نبرد سخت پیروز شدیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک: در یک نبرد سخت پیروز شدیم

ورزش 3/هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی در هفته اول لالیگا با نتیجه ۲-۱ مقابل والنسیا، از عملکرد تیمش تمجید کرد.فلیک: در یک نبرد سخت پیروز شدیم

بارسلونا در اولین دیدارش در فصل جدید لالیگا، در حالی‌که در اواخر نیمه اول با گل هوگو دورو ار والنسیا عقب افتاد اما در نهایت با دبل رابرت لواندوفسکی موفق به کسب سه امتیاز سخت در ورزشگاه مستایا شد. پس از بازی هانسی فلیک در نشست خبری درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.

پیروزی در مستایا؟

می‌دانستیم که مستایا ورزشگاه سختی برای بازی کردن است، والنسیا در نیمه اول کار را برای ما سخت کرد، اما از کسب سه امتیاز خوشحالیم.

حضور بازیکنان لاماسیا در ترکیب؟

بازیکنان جوان لاماسیا در پیش‌فصل و در تور آمریکا نشان دادند که می‌توانند در تیم ما بازی کنند و من از عملکرد آنها بسیار راضی هستم. مارک برنال نمایش بسیار خوبی داشت. در طول شش هفته‌ای که با بازیکنان جوان لاماسیا کار کرده‌ایم، دیده‌ایم که چقدر پیشرفت کرده‌اند.

نظرت درباره عملکرد تیم؟

ما هنوز چیزهای زیادی برای پیشرفت داریم. باید بیشتر از این‌ها پیشرفت کنیم. امروز می‌دانستیم که یک نبرد بزرگ و بازی بسیار فشرده‌ای خواهیم داشت، اما فکر می‌کنم مستحق سه امتیاز بودیم. در یک نبرد سخت و دشوار موفق به پیروزی شدیم.

آینده گوندوگان؟

من گوندوگان را خوب می‌شناسم، می‌دانم که چه نوع بازیکن و شخصی است. همانطور که قبلاً گفتم، این صحبت‌ها بین خودمان است، اما احساس می‌کنم که او خواهد ماند.

عملکرد لواندوفسکی؟ 

من او را در بایرن داشته‌ام، او را خیلی خوب می‌شناسم. او امروز عالی بود، نه تنها به خاطر دو گلی که زد، بلکه به خاطر تلاش‌های دفاعی‌اش. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره