نماد آخرین خبر

لکلرک: حتما با فراری قهرمان فرمول یک می‌شوم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
لکلرک: حتما با فراری قهرمان فرمول یک می‌شوم

تسنیم/شارل لکلرک، راننده فراری از انگیزه خود برای تمدید قرارداد با تیم مارانلو صحبت کرد.
لکلرک گفت: آیا می‌توانم با فراری قهرمان شوم؟ بله حتماٌ. در غیر این صورت قراردادم را با آنها تمدید نمی‌کردم. حتی اگر شانسی برای عنوان قهرمانی ندارید، رانندگی برای فراری افتخار بزرگی است اما برای رسیدن به بهترین نتایج، باید به پروژه‌ای که در آن مشارکت دارم ایمان داشته باشم.
این راننده 26 ساله که در زمستان گذشته قرارداد خود را با فراری تا سال 2029 تمدید کرده بود، خاطرنشان کرد: کاملاً مطمئن هستم که در تیم مناسبی حضور دارم که در آینده با ردبول و مک لارن مبارزه خواهد کرد.
شارل لکلرک همچنین درباره لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی مرسدس بنز که فصل آینده هم‌تیمی او در فراری خواهد بود، گفت: آیا من او را خوب می‌شناسم؟ همه چیز نسبی است اما قطعاٌ یکی از رانندگانی است که در پادوک با او صحبت می‌کنم، به خصوص این اواخر. ما در مورد علایق، سرگرمی‌های‌ خود، بیشتر از همه موسیقی و مد بحث می‌کنیم.
راننده فراری افزود: من از صحبت کردن با همیلتون در مورد این موضوعات خوشحال بودم اما در خارج از پیست‌های مسابقه، زمان زیادی را با هم نمی‌گذرانیم. بدیهی است که این اتفاق به محض پیوستن او به فراری خواهد افتاد. با تمام فعالیت‌هایی که با هم در خارج از پیست خواهیم داشت، می‌توانیم یکدیگر را بهتر بشناسیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره