نماد آخرین خبر

نه قاطع رئال؛ این ستاره فروشی نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نه قاطع رئال؛ این ستاره فروشی نیست

ورزش 3/باشگاه رئال مادرید هیچ تصمیمی برای فروش رودریگو در آینده نزدیک ندارد.
رودریگو در چند فصل اخیر در کنار وینیسیوس جونیور یکی از ستاره‌های درخشان خط حمله رئال مادرید بوده و گل‌های بسیاری را برای این تیم به ثمر رسانده و نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است.
اظهارات این ستاره برزیلی درباره منچسترسیتی و ابراز علاقه به این باشگاه باعث شد که شایعاتی درباره احتمال جدایی او به گوش برسد و رسانه‌های انگلیسی هم مدعی شده بودند که پپ گواردیولا هم علاقه زیادی به همکاری با این بازیکن و به خدمت گرفتنش در سیتی دارد.
پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و قرار گرفتن نام او در کنار وینیسیوس جونیور و جود بلینگام به عنوان ستاره‌های اصلی این تیم ظاهراً باعث ناراحتی این بازیکن شده بود اما کارلو آنچلوتی این موضوع را به صورت کامل تکذیب کرد و مدعی شد که رودریگو از شرایطی که در رئال دارد کاملاً راضی و خوشحال است.
حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، هم خبر داده است که مدیران باشگاه رئال مادرید به هیچ وجه تصمیمی برای بررسی پیشنهادات ارائه شده برای این ستاره برزیلی ندارند و مایل به فروش او نیستند. خود این بازیکن هم دوست دارد که همچنان به حضورش در رئال ادامه دهد و امیدوار است که بتواند در کنار دیگر ستاره‌های این تیم عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد. بحث فروش او حداقل در آینده نزدیک در دستور کار مدیران رئال نخواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره