نماد آخرین خبر

اسپانیایی‌ها فکر می‌کنند فقط خودشان فوتبال بلدند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسپانیایی‌ها فکر می‌کنند فقط خودشان فوتبال بلدند!

ورزش 3/ستاره سابق فوتبال لهستان ضمن دفاع از روبرت لواندوفسکی گفت که درخشش در کشوری که تصور می‌کنند بهتر از همه فوتبال بازی می‌کنند، آسان نیست.
رومن کوزچکی (58 ساله)، مهاجم لهستانی سابق اوساسونا و اتلتیکو مادرید در ابتدای دهه 90، دفاع قاطعانه‌ای از روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، داشت و گفت انتقادها از او منصفانه نیست.
کوزچکی گفت: «اسپانیایی‌ها اخیراً بسیار خوش‌اقبال و موفق بوده‌اند. آنها قهرمان اروپا و بازی‌های المپیک شده‌اند و فکر می‌کنند بازیکنانشان فوق‌العاده هستند و بقیه همه بد هستند. انگار بهتر از همه دنیا فوتبال بازی می‌کنند. آنها دلایلی برای این ادعا دارند، زیرا خیلی خوب به‌خصوص در فوتبال پایه کار می‌کنند. با این حال این ادعا اغراق‌آمیز است و انتقادات از لوا را نمی‌پذیرم. روبرت بازی با والنسیا دو گل زد و بارسلونا با درخشش او پیروز شد.»
کوزچکی ادامه داد: «اسپانیایی‌ها فوتبال را دوست دارند. آنها انتقاد می‌کنند و در عین حال تمجید هم می‌کنند. آنها هیچ تبعیضی از این جهت قائل نمی‌شوند. در اسپانیا حتی از بزرگترین اسطوره‌های فوتبال نیز انتقاد می‌کنند و مردم این کشور سریع واکنش نشان می‌دهند. با این حال، یک چیز را باید اعتراف کرد، آنها می‌دانند چگونه از خلاقیت و هنر بازی یک بازیکن قدردانی کنند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره