نماد آخرین خبر

انتقال جنجالی سری آ به سرانجام رسید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتقال جنجالی سری آ به سرانجام رسید

ورزش 3/نیکو گونزالس، ستاره آرژانتینی، به طور رسمی انتقال خود به یوونتوس را تکمیل کرد. این انتقال به صورت قرضی با بند خرید اجباری انجام شده است. یوونتوس توافق کرده است که مبلغ ۸ میلیون یورو برای قرارداد قرضی پرداخت کند و در صورت تحقق شرایط خاصی، باید تا ۳۳ میلیون یورو شامل پاداش‌ها برای دائمی کردن قرارداد پرداخت کند.
نیکو گونزالس پس از انتقال خود به یوونتوس در اولین مصاحبه با رسانه‌های باشگاه گفت:«من بسیار خوشحالم که اینجا هستم و این پیراهن را می‌پوشم. این یک رویا برای من و خانواده‌ام بود. من بسیار خوشحالم و واقعاً نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. وقتی جوان هستید، باید بزرگ فکر کنید. رسیدن به این تیم برای من همه چیز است. نمی‌توانم صبر کنم تا به زمین بروم و با تیم بازی کنم.»

در مورد بهترین ویژگی‌های خود، نیکو ابتدا کمی خجالتی بود، اما سپس توضیح داد که چرا یوونتوس تلاش زیادی برای جذب او از فیورنتینا انجام داده است:«نمی‌دانم، دریبل زدن، شوت زدن، به نظر من در هوا هم خوب هستم. زمان‌بندی خوبی دارم. ببینیم می‌توانم چند گل با سر بزنم!
او با انگیزه زیادی فصل جدید را آغاز می‌کند و تنها یک کلمه در ذهنش است:«من اینجا آمده‌ام تا برنده شوم، هیچ کلمه دیگری وجود ندارد. برنده شدن و برنده شدن. در ذهن من همین است. من هر کاری که بتوانم انجام خواهم داد تا هر بازی‌ای را ببریم.»
نقل و انتقالات بین فیورنتینا و یوونتوس همواره با جنجال‌های زیادی همراه بوده است. با توجه به اینکه دو تیم دشمن قدیمی هستند، گونزالس نیز در بازگشت به فلورانس ممکن است با واکنش منفی هواداران تیم سابقش مواجه شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره