نماد آخرین خبر

اتلتیکو ۳-۰ خیرونا؛ شگفتی‌ساز فصل قبل نابود شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اتلتیکو ۳-۰ خیرونا؛  شگفتی‌ساز فصل قبل نابود شد!

ورزش 3/در چارچوب هفته دوم مسابقات لالیگا، اتلتیکو مادرید در اولین بازی خانگی فصل میزبان خیرونا بود و موفق شد با گل‌های آنتوان گریزمان، مارکوس یورنته و کوکه به پیروزی ۳-۰ برسد.
بازی را اتلتیکو با حملات پی‌در‌پی آغاز کرد. در دقیقه ۳ ضربه از راه دور آلوارز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد لینو نیز فرصت خوبی داشت که دروازه خیرونا را باز کند اما ضربه‌اش با واکنش دروازه‌بان مواجه شد.
پس از دقایقی این بار نوبت ریکلمه بود که شانسش را امتحان کند اما ضربه او در ابتدای محوطه جریمه توسط مدافعان حریف بلاک شد‌.
این روند تا لحظات پایانی نیمه اول ادامه داشت. اتلتیکو به خوبی خیرونا را مهار کرده بود و در تلاش برای گلزنی بود اما بدشانسی و مقاومت مدافعان مهمان مانع گلزنی شاگردان دیه‌گو سیمئونه شده بود.
در دقیقه ۳۹ پس از خطای هند گاتزانیگا، اتلتیکو صاحب یک ضربه ایستگاهی عالی شد. گریزمان پشت این توپ قرار گرفت و موفق شد با ضربه پای چپی فوق‌العاده، دروازه خیرونا را باز کند.


پیش از پایان نیمه اول دو تیم فرصت‌هایی داشتند. در یکی از موقعیت‌ها خیرونا می‌توانست حساب کار را ۱-۱ کند اما ضربه رویز را اوبلاک به خوبی مهار کرد.
در نیمه دوم اتلتیکو خیلی زود توانست دروازه خیرونا را برای بار دوم باز کند. در دقیقه ۴۸ ضربه پای راست یورنته از پشت محوطه جریمه به مرکز دروازه رفت و تبدیل به گل دوم شد.
در ادامه هر دو تیم تعویض‌هایی داشتند. اتلتیکو برای حفظ نتیجه تغییراتی ایجاد کرد و میشل در تلاش برای بازگشت به بازی دست به چند تعویض زد.
در دقیقه ۶۵ ضربه خطرناک برایان خیل با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی همچنان ۲-۰ بماند.
لحظاتی پس از این موقعیت، میوفسکی موقعیت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت اما اوبلاک به خوبی شوت او را سیو کرد.
در دقیقه ۷۵ ضربه آلوارز با اختلافی نه‌چندان کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
اتلتیکو تا پایان بازی به شکلی مسلط توپ را در بازی می‌گرداند و مانع از خلق موقعیت تیم مهمان می‌شد. این وضعیت تا پایان وقت‌های قانونی ادامه داشت و سپس در دقیقه ۴+۹۰ روی ضدحمله‌ای یورنته توپ را به کوکه رساند و او در مقابل دروازه توانست بازی را ۳-۰ کند.
ثانیه‌هایی بعد داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و اتلتیکو در هفته دوم موفق به کسب یک پیروزی مقتدرانه و روحیه‌بخش شد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره