نماد آخرین خبر

مظفری‌زاده: نگران پرونده بیرانوند نیستیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مظفری‌زاده: نگران پرونده بیرانوند نیستیم

ورزش 3/باشگاه تراکتور معتقد است که در پرونده علیرضا بیرانوند تمام لوایح خود را ارائه کرده و با توجه به روند پرونده، در آن پیروز خواهد شد. این در حالی است که هفته گذشته شایعاتی در مورد چهار ماه محرومیت و 20 میلیارد تومان جریمه برای این بازیکن در فضای رسانه‌ای منتشر شد که واکنش بسیار تند باشگاه تبریزی و مالک این باشگاه را به دنبال داشت.
سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل تراکتور، در این خصوص می‌گوید: ما اصلا حاشیه در زمینه پرونده آقای بیرانوند حس نمی‌کنیم. یک اختلاف حقوقی بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود دارد که روند خودش را طی می‌کند. ضمن احترام به باشگاه پرسپولیس، آنها مدارک خود را ارائه کردند و ما و وکلای آقای بیرانوند هم مدارک خودمان را ارائه کردیم. هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد ما به روند آن احترام خواهیم گذاشت و اگر ما یا باشگاه پرسپولیس اعتراضی داشته باشیم، طبق روند قانونی می‌توانیم اعتراض کنیم و بحث حاشیه‌ای وجود ندارد و بحث حقوقی است.
او در این باره ادامه داد: ما فشار احساس کردیم. نه از طرف باشگاه پرسپولیس یا فدراسیون بلکه از طرف رسانه‌ها این فشار را احساس کردیم. نه حکمی صادر شده بود و نه چیزی اما برای اینکه رسانه‌ها بخواهند فشار به تیم ما وارد کنند، گفتند حکم صادر شده است. آقای زنوزی هم لطف کردند و مصاحبه کردند و با جواب قاطع خودشان، حاشیه رسانه‌ها را جمع کردند.
سرپرست مدیرعاملی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا فشاری از بیرون وجود دارد؟ گفت: این موارد کم لطفی‌هایی است که می‌شود. شأن تیم ملی، فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و تراکتور بسیار بیشتر از این است که وارد این مباحث شود.
مظفری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور پیش از فسخ بیرانوند با او مذاکره داشته؟ عنوان کرد: ما تمام لوایح را بر اساس قانون دادیم. ما بعد از فسخ تازه وارد پروسه مذاکره با ایشان شدیم. ما حتی زمانی که نقل و انتقالات شروع شد، تصمیم به تیمداری نداشتیم پس چگونه می‌شد مذاکره کنیم؟ ما حتی در بحث نقل و انتقالات عقب بودیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره