نماد آخرین خبر

گلر جدید هوادار: به پادگان رفتم و افسرده شدم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گلر جدید هوادار: به پادگان رفتم و افسرده شدم!

ورزش 3/محمدحسین اکبرمنادی، گلر جدید هوادار، از سرنوشت عجیب خود در دوران سربازی و منتقل شدن به پادگان صحبت کرد.
  محمدحسین اکبر منادی دروازه‌بانی بود که در جوانی زیر نظر علی دایی در سایپا چهره شد و پیشنهادات زیادی گرفته بود که مهمترین آن از استقلال بود که این انتقال منتفی شد. منادی بعد از سایپا به گل گهر رفت و سپس برای انجام خدمت سربازی راهی ملوان شد که به یک‌باره با تصمیم کادرفنی از تیم کنار گذاشته شد و به اجبار به جای حضور در مستطیل سبز به پادگان رفت.
اکبرمنادی  از روزهای سخت خدمت و دوری از تمرینات و همچنین دلایل کنسل شدن انتقالش به استقلال صحبت می‌کند. او این روزها با هوادار به لیگ برتر برگشته و انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی خود دارد.
* اوضاع تیم جدیدت چطور است؟
ما یک مقدار دیر تیممان بسته شد و از نظر بدنی عقب بودیم، ولی خدا را شکر با این تعطیلی‌ای که خورد به شرایط خوبی رسیدیم و امیدواریم اولین بردمان را در اراک جشن بگیریم.
* یک بازی دوستانه با مس رفسنجان داشتید.
بازی کردم و خوب بود. یک مقدار خستگی در بدن بچه‌ها معلوم بود و دو روز پشت هم بازی کردیم، اما محک خوبی خوردیم.
* فصل پیش سرباز بودی و از شرایط فوتبال دور شدی.
من تا هفته ششم برای ملوان بازی کردم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که من را به پادگان فرستادند. هنوز هم کسی متوجه نشده که چرا من را به پادگان فرستادند. من سه، چهارتا پیشنهاد داشتم و خوب هم بودند اما تصمیم گرفتم داستان سربازی‌ام را تمام کنم. من با اصرار کادرفنی ملوان آنجا رفتم، ولی این اتفاق افتاد. اصلا هیچ تنش یا برخوردی نداشتم. بازیکن سرباز چه بی‌نظمی‌ای می‌تواند داشته باشد؟ هنوز کسی نمی‌داند. از نزدیکان آقای تارتار سوال کردم آنها هم در جریان نیستند.


* یعنی مثل بقیه سربازها در پادگان خدمت کردی؟
بله خیلی سخت بود. امیدوارم هیچ بازیکنی این تجربه من را نداشته باشد، چون برگشت خیلی سخت است‌. من ۶ صبح تا ۲ بعدازظهر عضو کادر اداری بودم و در پادگان خدمت کردم. این وضعیت ۶ ماه طول کشید. وقتی یک نفر ۶ صبح تا ۲ بعدازظهر پادگان است، روحیه‌ای برای تمرین ندارد. حالت افسردگی گرفتم و نمی‌توانستم تمرین کنم. ان‌شاءالله برای هیچ بازیکنی پیش نیاید.
* با این حال مهدی رحمتی به تو اعتماد کرد.
خدا را شکر هوادار یک بستری را فراهم کرد و در رأسش سید مهدی رحمتی‌. خیلی به او مدیونم و امیدوارم در ادامه مسیر لطف و محبتی که به من کرده را جبران کنم.
* پس اضافه وزنت به خاطر این شرایط بود؟
خب طبیعی است. اضافه وزنم زیاد نبود، اما فرم ایده‌آل نداشتم. سید مهدی رحمتی چون خودش گلر بزرگی بوده کمکم کرد و الان وضعیتم نرمال است.
* یک مقطعی هم از استقلال پیشنهاد داشتی.
من در سایپا زمان آقای دایی از استقلال پیشنهاد داشتم. آسیایی بازی کردیم و نتوانستیم بالا برویم، اما عملکردم خوب بود و پیشنهادات زیادی داشتم و در زمان استراماچونی از استقلال با من تماس گرفتند که سه ساله امضا کن‌. من تمام پیشنهادات دیگرم به خاطر امروز و فردا کردن استقلال از بین رفت. من منتظر استقلال بودم. به من گفتند سیدحسین حسینی می‌خواهد تمدید کند و صبر کن اول او که بزرگتر است تمدید کند و بعد از آن تو بیا. من چند روز ماندم و خبری نشد و سید هم تمدید کرد. من تماس گرفتم و گفتند نمی‌شود. نمی‌خواستند من بروم. در قرارداد یک بازیکنی زده بودند گلر لیگ برتری نمی‌توانیم بگیریم!
* بعد از سایپا به گل گهر رفتی.

در گل گهر همه چیز خوب بود و شرایط بدنی خوبی داشتم. مقابل استقلال، پیکان و صنعت نفت کلین‌شیت کردم و نفهمیدم چطوری روی نیمکت رفتم و آقای قلعه‌نویی محسن فروزان را بازی دادند
* به نظر می‌رسد انگیزه‌ات برای بازگشت بالاست.
هر بازیکنی که دور می‌ماند، می‌خواهد برگردد و بگوید بهترین است. این اعتمادی که کادرفنی هوادار، سید مهدی رحمتی و مربی گلرها فرشاد قدیری به من کرده، خودم را مدیونشان می‌دانم. امیدوارم به روزهای خوبمان برگردیم و این هفته هم با قدرت برای بازی به اراک می‌رویم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره