نماد آخرین خبر

کری سرمربی اندونزی: برای قهرمانی اینجا هستیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کری سرمربی اندونزی: برای قهرمانی اینجا هستیم

ورزش 3/سرمربی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده اندونزی گفت: سفر بسیار سختی داشتیم و دیروز بعد از ۳۶ ساعت از جاکارتا به ایران رسیدیم.
 ردل آلفونسو گنزالس سرمربی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده اندونزی پس از نخستین تمرین تیمش در سالن اصلی مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا اظهار کرد: دومین باری است که به این تورنمنت آمدیم. دوره گذشته در بحرین در این مسابقات شرکت کردیم.
وی ادامه داد: یک تیم جدید هستیم و فقط سه سال تجربه در لیگ ملی داریم و به نظرم پیشرفت خوبی در این مدت داشتیم. خوشحالیم که چند بازیکن کمکی داریم که برای ما بازی می‌کنند.
سرمربی اندونزی در خصوص سفرشان به یزد عنوان کرد: سفر بسیار سختی داشتیم و دیروز بعد از یک ۳۶ ساعت از جاکارتا به یزد رسیدیم. تنها استراحت کردیم و هنوز زمانی برای بازدید از شهر یزد پیدا نکردیم.
وی درباره حضورشان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا گفت: اولین هدف ما رسیدن به فینال است و پس از آن برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. سال گذشته فینال را به سانتوری باختیم و تلاش می‌کنیم امسال قهرمان شویم.
گنزالس با اشاره به حضور انگاپت و پاتری در تیم اندونزی گفت: فوق‌العاده است که بازیکنان تاپی را در اختیار داریم که به تازگی از المپیک برگشتند. بازیکنانی حرفه‌ای هستند و خیلی زود با تیم هماهنگ می‌شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید