نماد آخرین خبر

اعتماد کامل به ستاره جدید؛ او سرمایه فلیک است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعتماد کامل به ستاره جدید؛ او سرمایه فلیک است!

ورزش 3/جرارد مارتین، مدافع چپ بارسلونا، از اعتماد کامل هانسی فلیک، سرمربی آلمانی، برخوردار است و حتی در تعطیلات ملی نیز به تیم دوم بارسلونا نرفته است.
  هانسی فلیک به بازیکنان جوانی که با ژاوی هرناندز به تیم اصلی راه یافتند، مانند لامین یامال، پائو کوبارسی و هکتور فورت، اعتماد کرده است و با وجود مدت کوتاهی که در نیمکت بارسلونا بوده، به عنوان «پدر» دیگر استعدادها شناخته می‌شود. از جمله مارک کاسادو که با وجود اینکه با تصمیم ژاوی هرناندز به تیم اصلی راه نیافته بود، اما فلیک به او اعتماد کامل کرده است؛ مارک برنال که با مصدومیت شدید مواجه شد و جرارد مارتین نیز دیگر بازیکنان جوانی هستند که اعتماد فلیک را کسب کرده‌اند.
جرارد مارتین تنها بازیکن تیم دوم است که در حال حاضر در تمرینات تیم اصلی حضور دارد و این هفته برای تقویت جوانان بارسا به تمرینات تیم دوم نرفته است. در حالی که آندر آسترالاگا و سرخی دومینگز و هکتور فورت به تیم دوم پیوسته‌اند، جرارد مارتین در تیم اصلی باقی مانده است. این وضعیت برای بازیکنی که قبل از ورود هانسی فلیک به نیمکت بارسلونا حتی یک دقیقه هم برای تیم اصلی بازی نکرده بود، بسیار مهم است.
مارتین تنها جایگزین آلخاندرو بالده، دیگر بازیکن جوان، در پست مدافع چپ است. مارتین در این فصل دقایقی بازی کرده و فلیک می‌داند که او چه توانایی‌هایی دارد.
ویژگی‌های مارتین با مدافعان چپ معمولی بارسلونا متفاوت است، شاید کمتر هجومی، سریع و با قد متفاوت. جرارد مارتین با قد ۱.۸۶ متر، در درجه اول یک مدافع قابل اعتماد است. او زمان مناسب حمله را به خوبی انتخاب می‌کند اما بیشتر به خاطر توانایی‌های دفاعی و مهارت در مهار حریف مشهور است.
جرارد مارتین به همراه اونای هرناندز، کاپیتان تیم جوانان بارسا، در لیست A لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است، که نشان‌دهنده اعتماد کامل هانسی فلیک به او است. او دو فصل پیش از کورنیا به بارسلونا پیوست و قراردادش در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، اگرچه بارسلونا گزینه‌ای برای تمدید خودکار یک ساله دارد. باشگاه به خوبی از اعتماد هانسی فلیک آگاه است، که هرگونه تلاش برای تقویت پست مدافع چپ را متوقف کرد و اهمیتی نداد که ژوآئو کانسلو بازنمی‌گردد. جرارد مارتین سرمایه هانسی فلیک است و قرار است بازی‌های بسیاری را برای بارسا به میدان برود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره