نماد آخرین خبر

غیبت احتمالی کالافیوری در دومین بازی ایتالیا در لیگ ملت‌ها

منبع
تسنيم
بروزرسانی
غیبت احتمالی کالافیوری در دومین بازی ایتالیا در لیگ ملت‌ها

تسنیم/مدافع جدید تیم فوتبال آرسنال به دلیل آسیب‌دیدگی در اردوی تیم ملی کشورش، نه تنها ممکن است بازی بعدی آتزوری را از دست بدهد، بلکه احتمال دارد برای مدتی خانه‌نشین شود.
تیم ملی ایتالیا روز گذشته (شنبه) اولین جلسه تمرینی خود را پس از پیروزی 3 بر یک اخیرش مقابل تیم ملی فرانسه کسب کرد که غیبت ریکاردو کالافیوری در این جلسه تمرینی نکته‌ای غیرمنتظره‌ بود.
ایتالیایی‌ها پس از کسب 3 امتیاز اولین بازی‌شان در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، پاریس را مستقیماً به مقصد بوداپست مجارستان ترک کردند، جایی که قرار است به عنوان میهمان به مصاف تیم ملی رژیم اشغالگر قدس بروند. (این بازی دوشنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد).
برای این بازی غیبت دو بازیکن آتزوری محتمل است که اولی داویده فراتسی است. هافبک اینتر در بازی برابر فرانسه مصدوم و در دقیقه 60 مجبور به ترک میدان شد. دومین نفر هم کالافیوری بود که به طرزی عجیب و توأم با بدشانسی مصدوم شد. در حادثه منجر به این اتفاق، آلساندرو باستونی دیگر مدافع ایتالیا روی عثمان دمبله وینگر فرانسوی‌ها تکلی زد که تعادل او را به هم زد و باعث فرودش روی ساق پای کالافیوری شد.
طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، مدافع سابق بولونیا به سبب همین مصدومیت در تمرین روز گذشته آتزوری شرکت نکرده و به همین دلیل احتمال عدم حضور او در بازی بعدی ایتالیایی‌ها وجود دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره