نماد آخرین خبر

از توقف مذاکرات سیتی و هالند تا رد پیشنهاد رونالدو و سعودی‌ها

منبع
ايسنا
بروزرسانی
از توقف مذاکرات سیتی و هالند تا رد پیشنهاد رونالدو و سعودی‌ها

ایسنا/مذاکرات تمدید قرارداد ارلینگ هالند با منچسترسیتی در شرایطی متوقف شده که این باشگاه پیشنهاد النصر برای بازیکن نروژی‌اش را رد کرده است.
منچسترسیتی قرار است قرارداد جدیدی را به ارلینگ هالند پیشنهاد دهد اما این قرارداد به دلیل درخواست برای گنجاندن بند آزادسازی به تعویق افتاده است. از سال ۲۰۲۳۳ که این ملی‌پوش نروژی از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوسته، در ۱۰۲ بازی در تمامی رقابت‌ها ۹۷ گل زده است. هالند به تیم پپ گواردیولا برای کسب دو عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی، یک لیگ قهرمانان و یک سوپرکاپ اروپا کمک کرده است.
منچسترسیتی اکنون مشتاق است قرارداد جدیدی را با مهاجمش امضا کند. در این بین ارلینگ هالند به دنبال این است تا بند آزادسازی در قراردادش وجود داشته باشد تا به او آزادی عمل برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش بدهد. قرار است بند آزادسازی او حدود ۱۲۰ میلیون یورو (۱۰۱ میلیون پوند) باشد و به همین خاطر مذاکرات فعلا متوقف شده است.
Football Insider همچنین خبر داد منچسترسیتی مایل نیست متئو کواچیچ، هافبکش را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بفروشد. پس از بازگشت ایلکای گوندوغان به جمع سیتیزن‌ها النصر تلاش کرده است تا کواچیچ را به خدمت بگیرد. گزارش شده است که رونالدو شخصا از مدیران النصر خواسته است تا کواچیچ را به خدمت بگیرند ولی مدیران باشگاه منچسترسیتی به هیچ وجه مایل به فروش بازیکن کروات نیستند چون گواردیولا یکی از طرفداران سرسخت بازیکن ملی‌پوش کرواسی است.
منچسترسیتی شنبه ۲۴ شهریور در هفته چهارم لیگ برتر میزبان برنتفورد است و در ادامه چهارشنبه در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره