نماد آخرین خبر

گولسیانی و شکست وینگر مس در لیگ ملتها!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گولسیانی و شکست وینگر مس در لیگ ملتها!

ورزش 3/تقابل جذاب مدافع پرسپولیس و وینگر مس‌رفسنجان در لیگ ملت‌های اروپا با پیروزی گولسیانی به پایان رسید.
به نقل از ایرنا، هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری چند دیدار ادامه پیدا کرد که در یکی از آنها گرجستان موفق شد میزبان خود آلبانی را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد. نکته جالب درباره این بازی که در ورزشگاه ایر آلبانیای تیرانا برگزار شد، تقابل دو بازیکن از لیگ ایران بود. گئورگی گولسیانی از پرسپولیس که با شماره ۱۵ در ترکیب ثابت گرجستان حضور داشت و سباستین اسپاهیو از مس‌رفسنجان که با شماره ۱۹ روی نیمکت آلبانی نشسته بود.
تقابل بازیکنان پرسپولیس و مس‌رفسنجان به سود گولسیانی تمام شد. این مدافع ۹۰ دقیقه به عنوان مدافع یارکوب سمت راست در روش ۲-۵-۳ ویلی سانیول بازی کرد و اسپاهیو نیز از دقیقه ۷۳ جانشین جاسیر آسانی شد و به عنوان وینگر سمت راست انجام وظیفه کرد. گرجستان با توجه به پیروزی ۴ بر یک در هفته اول و مقابل جمهوری چک ۶ امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد. آلبانی هم ۳ امتیازی ماند و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به جمهوری چک در رده دوم قرار گرفت.
گولسیانی بعد از پایان رقابت‌های ملی باید به اردوی پرسپولیس در عربستان اضافه شود و خود را برای بازی با الاهلی در لیگ نخبگان آماده کند. اسپاهیو هم به محض بازگشت به ایران باید در تمرینات مس‌رفسنجان شرکت کند و برای حضوری موفق در لیگ برتر آماده شود.

 

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید