نماد آخرین خبر

پاسخ وکلای امباپه به پی‌اس‌جی: توافق نمی‌کنیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ وکلای امباپه به پی‌اس‌جی: توافق نمی‌کنیم

ورزش 3/وکلای امباپه با درخواست دادگاه حقوقی لیگ فوتبال فرانسه برای توافق با پاری سن ژرمن مخالفت کرده‌اند.
وکلای کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن صبح امروز در کمیسیون حقوقی لیگ فوتبال فرانسه حاضر شدند تا با میانجیگری این سازمان به توافق برسند.
این بازیکن از باشگاه سابق برای چند ماه حقوق و پاداش معوقه، 55 میلیون یورو مطالبه کرده و باشگاه پاری سن ژرمن هم به دلیل اینکه او حاضر به تمدید قرارداد نشد، این باشگاه هم رقم مورد نظر مهاجم فرانسوی را پرداخت نکرد.
به گفته منابع پی‌اس‌جی به نشریه مارکا، باشگاه از جلسه دو ساعته‌ای که امروز برگزار شد راضی است‌ اما وکلای امباپه مخالف روند بررسی این پرونده هستند.

به گفته همین منابع، کمیسیون بر میانجیگری بین طرفین اصرار داشت که پی اس جی هم ماه‌هاست به دنبال آن بوده است. اکنون کمیسیون از این بازیکن دعوت کرده تا روند میانجیگری را بررسی کند، چون وکلای او صبح امروز پس از رضایت نداشتن از نتیجه این جلسه، امکان توافق را رد کردند.

در چند روز آینده، وکلای امباپه باید اعلام کنند که آیا میانجیگری را می‌پذیرند یا برعکس، به دادگاه کار فرانسه مراجعه می‌کنند؛ دادگاهی که مسئول تجزیه و تحلیل استدلال‌های ارائه‌شده صبح امروز به کمیسیون از سوی هر دو طرف است. با این حال اگر این پرونده به دادگاه‌ کشیده شود، روند رسیدگی آن بسیار طولانی خواهد بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره