نماد آخرین خبر

ضرر مالی هنگفت؛ یونایتد 147 میلیون دلار از دست داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ضرر مالی هنگفت؛ یونایتد 147 میلیون دلار از دست داد

ورزش 3/منچستریونایتد باوجود صرفه‌جویی در هزینه‌ها در زمان مالکیت سرجیم راتکلیف، زیان مالی هنگفتی را در فصل 24-2023 تجربه کرد.
منچستریونایتد علی‌رغم اینکه این باشگاه تحت نظر مالکیت شرکت اینئوس صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌ها داشته، برای فصل 24-2023 ضرر مالی هنگفتی را متحمل شده است.
شیاطین سرخ از ضرر خالص 147 میلیون دلاری در سال گذشته خبر داده‌اند که عمدتاً به دلیل افزایش سرمایه‌گذاری در تیم اول است.
این پنجمین سال متوالی است که یونایتد اعلام ضرر کرده و در این مدت مجموعاً 482 میلیون دلار به دست آورده است. آخرین حسابرسی باشگاه همچنین درآمد 863 میلیون دلاری را نشان می‌دهد.
یونایتد همچنین گزارش داده که علی‌رغم ضررهای زیاد، به سود و پایداری لیگ برتر و قوانین فرپلی مالی یوفا متعهد است. این باشگاه قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد 250 شغل مربوط به این باشگاه را به عنوان بخشی از کاهش هزینه‌ها، حذف کند.
سر جیم رتکلیف همچنین 200 میلیون دلار سرمایه به باشگاه تزریق کرده تا به توسعه فعلی کمپ تمرینی یونایتد کمک کند.


عمر برادا، مدیر اجرایی منچستریونایتد، در بیانیه‌‌ای گفت:‌ "یک فصل شلوغ با اردوهای آماده‌سازی موفق برای تیم‌های مردان و زنان داشتیم. ما تیم مردان را با پنج بازیکن هیجان‌انگیز تقویت کردیم و ساختار جدیدی را برای حمایت بیشتر از اریک تن‌هاخ، سرمربی خود، ایجاد کرده‌ایم.
دن اشورث به عنوان مدیر ورزشی منصوب شد و جیسون ویلکاکس به عنوان مدیر فنی به ما ملحق شد، دو متخصص بسیار باتجربه و بسیار مورد احترام که به تیم ما تجربه زیادی اضافه می‌کنند.
ما شش بازیکن را به تیم زنان خود اضافه کردیم و در حال سرمایه‌گذاری هستیم تا اطمینان حاصل کنیم همه تیم‌هایمان به امکانات سطح جهانی در کارینگتون دسترسی دارند.
ما برای پایداری مالی بیشتر و ایجاد تغییراتی در عملیات خود برای کارآمدتر کردن آن‌ها، کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم در مسیر پیشرفت قرار داریم. امروز، دستورالعمل جدیدی را برای سال مالی 2025 اعلام می‌کنیم که تأثیر سالانه تغییرات صرفه‌جویی در هزینه و تغییرات سازمانی را منعکس می‌کند."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره