نماد آخرین خبر

این بازیکن مثل یک خرید جدید می‌شود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این بازیکن مثل یک خرید جدید می‌شود!

ورزش 3/ آنسو فاتی، مهاجم پرورش‌یافته در لاماسیا، اکنون به طور کامل با تیم تمرین می‌کند و در حال تلاش برای رسیدن به فرمی خوب است. انتظارات زیادی برای دیدن توانایی‌های او وجود دارد. بسیاری فکر می‌کنند که هیجانی که در ابتدای پیش‌فصل در اطراف آنسو فاتی ایجاد شد، بیشتر به دلیل وضعیت اقتصادی (ناتوانی در جذب یک مهاجم) و نوستالژی بود تا چیز دیگری. مهاجم گینه‌ای‌الاصل که در سال‌های اخیر نتوانسته بود به سطح فوق‌العاده‌ای که در دوران ظهور سریع خود نشان داده بود، برسد، هدف خود را به وضوح مشخص کرده بود.
آنسو تنها به متقاعد‌کردن هانسی فلیک و آماده‌شدن برای نشان‌دادن اینکه جایگاهی در ترکیب فعلی بارسلونا دارد، فکر می‌کرد. قبل از شروع پیش‌فصل در ۱۰ جولای، او به تنهایی تمرین می‌کرد تا یک یا دو قدم جلوتر از بقیه باشد و همچنین از مشکلات عضلانی که در چند سال اخیر او را آزار داده بود، آگاه بود. کادر فنی برنامه ویژه‌ای برای این مهاجم تهیه کردند.
اما در بدترین زمان ممکن، درست قبل از سفر به ایالات متحده برای تور پیش‌فصل، او دچار مصدومیت شد. او مجبور شد دوباره از نو شروع کند. هفته گذشته باشگاه اعلام کرد که آنسو دوباره روی چمن تمرین می‌کند و پیشرفت او به قدری خوب بوده که این هفته به تمرین گروهی پیوسته است. او حتی در تمرینات با شدت بیشتر مانند بازی‌های کوچک درون‌تیمی هم شرکت کرده است. این بازیکن جوان در وضعیت خوبی است، آماده و با انگیزه. منطقی است که هنوز به صورت کامل آماده بازی نیست، اما احساسات در رختکن و بین کادر فنی بسیار مثبت است.

در دل باشگاه، ایمان زیادی به آنچه آنسو می‌تواند به تیم اضافه کند، وجود دارد. خواهیم دید که آیا آنسو می‌تواند در لیست بازی مقابل خیرونا قرار بگیرد و چند دقیقه بازی کند یا فلیک ترجیح می‌دهد که او با چند تمرین بیشتر آماده شود.

چیزی که مشخص است این است که فلیک اعتقاد بسیار ویژه‌ای به توانایی‌های او دارد و برنامه ویژه‌ برای او نیز همچنان در دستور کار قرار دارد. فلیک می‌خواهد فاتی را به جایی که در اوایل حضورش در بارسا بود و یا حداقل ۸۰ درصد از آن توانایی‌ها، برساند. درصورتی‌که این اتفاق رخ دهد فاتی تبدیل به یکی از آماده‌ترین بازیکنان بارسا می‌شود و خط حمله این تیم باتوجه‌ به دیگر بازیکنان توانای حاضر در تیم، به سطح بالاتری ارتقا می‌یابد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره