نماد آخرین خبر

پاسخ ساوتگیت به لینه‌کر؛ بحث با او فایده‌ای ندارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ ساوتگیت به لینه‌کر؛ بحث با او فایده‌ای ندارد!

ورزش 3/سرمربی سابق تیم ملی انگلیس پس از شکست دلخراش مقابل اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ از سمت خود کناره‌گیری کرد. ساوتگیت، ۵۴ ساله، در طول این تورنمنت به دلیل انتخاب ترکیب تیمش مورد انتقاد قرار گرفته بود.
لینه‌کر او را به دلیل حذف جک گریلیش از تیم و استفاده محدود از ترنت الکساندر آرنولد و آنتونی گوردون مورد انتقاد قرار داد.
مجری بی‌بی‌سی به تغییراتی که لی کارزلی، سرمربی موقت، در جریان بازی لیگ ملت‌ها مقابل جمهوری ایرلند ایجاد کرد، نیز اشاره کرد.
لینه‌کر مدعی شد که منتقدان ساوتگیت پس از جواب دادن تغییرات کارزلی خواهند گفت «ما به شما گفته بودیم!». ساوتگیت به این اظهارات واکنش نشان داده و گفته است که «هیچ فایده‌ای» ندارد که او درگیر بحث با لینه‌کر شود.

او به اسکای گفت: «من از همه چیز جدا شده‌ام. هیچ فایده‌ای ندارد که من اکنون درباره تیم صحبت کنم. این مسئولیت من است که ساکت باشم و به دیگران اجازه دهم تا تیم را به چالش‌های بعدی ببرند. هیچ فایده‌ای ندارد که من درگیر چیزی شوم.»

ساوتگیت همچنین اصرار داشت که او «عجله‌ای» برای تصمیم‌گیری در مورد شغل مربی‌گری بعدی خود ندارد. او گفت: «فعلا می‌خواهم کمی استراحت کنم. عجله‌ای ندارم اما اگر پیشنهاد خوبی برسد آن را بررسی می‌کنم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره