نماد آخرین خبر

نامزد رونالدو در تلویزیون اسپانیا با ماسک شیر!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: جورجينا رودريگز، نامزد کريستيانو رونالدو، در يک برنامه تلويزيوني که مربوط به خوانندگي با ماسک است، شرکت کرده است. اين برنامه مربوط به شبکه آنتنا 3 در اسپانياست که در آن چهره‌هاي مشهور با ماسک مشغول خوانندگي مي‌شوند و سپس با برداشتن آن ماسک مشخص مي‌شود که آن فرد چه کسي بوده است.
جورجينا رودريگز که اخيرا گفته بود از زندگي با کريستيانو رونالدو رضايت دارد و خوشحال است که بچه‌هايش را خودش بزرگ مي‌کند، در برنامه‌اي در تلويزيون اسپانيا حضور يافته است. او در اين برنامه‌ي خوانندگي با ماسکي جالب به شکل شير حضور يافته است تا افراد حاضر در برنامه را غافل‌گير کند. جورجينا از پيش از آشنايي با کريستيانو رونالدو در حوزه تبليغات و برندينگ فعاليت داشت و درآمد بالايي از اينستاگرام دارد.
جورجينا اخيرا درباره اينکه خودش بچه‌ها را بزرگ مي‌کند گفته بود:" برخي افراد فکر مي کنند که ما را مي شناسند و مي گويند که من بدرفتاري مي کنم اما بايد بگويم که بچه هايم با تربيت و محبت بالايي بزرگ مي شوند. من مسائل خانه را مديريت مي کنم." به گفته شبکه اسپانيايي تله سينکو، کريستيانو رونالدو هر ماه مبلغي بين 55 هزار تا 110 هزار دلار به جورجينا رودريگز مي‌دهد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره