نماد آخرین خبر

امباپه وسط بازی تهدید به قتل کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
امباپه وسط بازی تهدید به قتل کرد!

ورزش 3/ کيليان امباپه، مهاجم پاري سن ژرمن شب درخشان و البته پرحاشيه اي را مقابل بارسلونا سپري کرد.
پاري سن ژرمن ديشب و با ارائه نمايشي فوق العاده موفق شد با نتيجه 1-4 در استاديوم نوکمپ به برتري رسيده و بخش زيادي از مسير صعود به دور بعدي را طي کند. همچنين پاريسي ها به نوعي انتقام شکست 1-6 چهار سال قبل را نيز گرفته و در استاديوم نوکمپ به يک پيروزي بزرگ دست يافتند.
اما به نظر مي رسد در زمين اتفاقات عجيبي رخ داده است. بعد از افشاي درگيري لفظي و فحاشي بين آنتوان گريزمان و جرارد پيکه، حالا موندو ديپورتيوو ابعاد جديدي از درگيري شديد لفظي بين بازيکنان دو تيم را نيز فاش کرده است.
در نيمه اول سرجينيو دست، مدافع جوان بارسلونا بعد از برخورد با کيليان امباپه از او عذرخواهي مي کند، اما مهاجم پاري سن ژرمن به زبان اسپانيش به دست مي گويد: "به من دست نزن."
اينجا يوردي آلبا، ديگر مدافع بارسلونا وارد معرکه شده و به کيليان امباپه مي گويد: "بزرگ تر شو، او که از تو عذرخواهي کرد."
اما عصبانيت مهاجم فرانسوي فروکش نکرده و حالا او خطاب به يوردي آلبا مي گويد: "اگر تو را در خيابان ببينم مي کشمت."

اينجا جرارد پيکه که صحنه را ديده رو به کيليان امباپه مي گويد: "گفتي چه کسي را مي خواهي بکشي؟". در ادامه آلبا خطاب به پيکه مي گويد او ( امباپه) تازه در حال بزرگ تر شدن و يادگيري است.
اما کيليان امباپه همچنان متوقف نشده و يک بار ديگر تهديد خود را خطاب به يوردي آلبا تکرار مي کند: "اگر تو را در خيابان ببينم مي کشمت."
ممکن است در صورت اثبات اين مکالمات تبعاتي در انتظار بازيکنان حاضر در اين درگيري به خصوص کليان امباپه باشد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره