logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

کیبورد خلاقانه ایسوس با کلیدی جادویی رونمایی شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
کیبورد خلاقانه ایسوس با کلیدی جادویی رونمایی شد

زومیت/ ایسوس کیبورد جدیدی به نام ROG Azoth Extreme معرفی کرد که کلید‌های آن حس تایپ کاربر را تغییر می‌دهند.

اولین نسل کیبورد ROG Azoth ایسوس کیفیت ساخت عالی، عمر باتری طولانی، نمایشگر کاربردی و گزینه‌های شخصی‌سازی فراوانی ارائه می‌دهد و اکنون این شرکت با معرفی ROG Azoth Extreme، همه‌ی ویژگی‌های مثبت اولین نسل Azoth را در نظر گرفته و آن‌ها را ارتقاء داده است.

Azoth Extreme در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد و البته قیمت کیبورد مذکور هنوز مشخص نیست. بدنه‌ی محصول از مقدار زیادی فیبر کربن بهره می‌برد و یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایش، کلید قابل‌ تنظیم برای تعیین سختی فشرده‌شدن کلید‌ها است. اگر این کلید را روی سطح بالاتر قرار دهید، کلیدها سخت و محکم احساس خواهند شد و در صورت پایین‌بودن، کمی نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر خواهند بود.

طبق اعلام TomsHardware که در رویداد کامپیوتکس ۲۰۲۴ با کیبورد ایسوس Azoth Extreme کار کرده، تفاوت بین حالت‌های بالا و پایین برای تنظیم سختی کلید‌ها بسیار قابل‌ توجه است، اما این تفاوت به اندازه‌ی نوع سوئیچ‌ها روی حس کلیدها تأثیر ندارد. Azoth Extreme مثل مدل قبلی خود قابلیت هات‌سواپ دارد که یعنی می‌توانید از سوئیچ‌های دلخواه خود نیز استفاده کنید.

نمایشگر OLED در گوشه‌ی بالا سمت‌ راست کیبورد Azoth Extreme قرار دارد و اکنون تمام‌رنگی و لمسی است. می‌توانید از این صفحه‌نمایش برای مشاهده‌ی تصاویر و انیمیشن‌های سفارشی یا برای نمایش آمار کیبورد و اطلاعات رایانه‌ی شخصی مثل دمای پردازنده و غیره استفاده کنید.

ایسوس همچنین نرخ پاسخ‌گویی فشردن کلیدهای Azoth Extreme را نسبت‌ به نسل قبلی این محصول بهبود داده است.

درواقع نرخ نمونه‌برداری کیبورد مورد بحث با دانگل USB می‌تواند به ۸٬۰۰۰ هرتز برسد که ۸ برابر سریع‌تر از مدل قبلی است. این محصول همچنین امکان اتصال به کامپیوتر بدون نیاز به دانگل USB را دارد و از اتصال سیمی هم پشتیبانی می‌کند.

Azoth Extreme که برای رقابت با بهترین کیبوردهای بازار طراحی شده است، از پایه‌ی سیلیکونی بهره می‌برد که بسیار نرم و راحت به‌نظر می‌رسد. باید دید این کیبورد پس‌ از عرضه نسبت‌ به رقبا چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره