logo

ناتی داگ تا ابد فقط بازی The Last of Us نخواهد ساخت

منبع
زومجي
بروزرسانی
ناتی داگ تا ابد فقط بازی The Last of Us نخواهد ساخت

زومجی/ نیل دراکمن می‌گوید ناتی داگ برای همیشه استودیو The Last of Us نخواهد بود و آن‌ها سرگرم دیگر پروژه‌ها هم هستند.
   
شاید استودیو ناتی داگ بیشتر با مجموعه The Last of Us شناخته شود که چندین ریمستر و سریال هم داشته است، اما این سازنده تا ابد درگیر این سری آخرالزمانی نخواهد بود. نیل دراکمن، رئیس استودیو در گفت‌وگو با LA Times افزود آن‌ها در حال کار روی چند بازی دیگر از جمله چندین پروژه تک نفره هستند.

با اینکه هنوز جزئیاتی از پروژه‌های آتی ناتی داگ در دسترس نیست، اما دراکمن می‌گوید این آثار مثل بازی‌های قبلی این سازنده از نظر داستانی غنی خواهند بود: «ما تجربیاتی می‌سازیم که غرق در داستان و کاراکتر به‌خصوص روابط هستند. این داستان‌ها تقریبا یک هسته فلسفی دارند که همه‌چیز حول محور آن می‌چرخد.»


دراکمن و ناتی داگ فعلا در حال کار روی یک بازی معرفی‌نشده هستند که وظیفه نویسندگی و کارگردانی آن برعهده دراکمن است. برخی افراد گمان می‌کنند این پروژه اثری فانتزی خواهد بود. درباره دیگر آثار استودیو هم شاید یکی از آن‌ها The Last of Us Part 3 باشد. دراکمن قبلا گفته بود این استودیو از ساخت نسخه سوم استقبال خواهد کرد؛ اما تنها اگر این تیم بتواند داستان خوبی ارائه دهد که پیامی همگانی درباره عشق داشته باشد.

در سال ۲۰۲۱ هم او یک طرح کلی داستانی برای قسمت سوم آخرین ما نوشته بود و امیدوار بود روزی این پروژه عرضه شود. همچنین این استودیو پیش‌تر در حال ساخت یک نسخه چندنفره از The Last of Us بود که انتهای سال ۲۰۲۳ لغو شد. ناتی داگ در آن زمان اعلام کرده بود نمی‌خواهد تنها یک استودیو لایوسرویس‌ محور شود و در عوض قصد دارد روی بازی‌های روایی تک‌نفره تمرکز کند که همان میراثشان است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره