logo

هواوی برای تصاحب ۳۰ درصد از بازار جهانی گوشی‌های تاشو خیز برداشت

منبع
زوميت
بروزرسانی
هواوی برای تصاحب ۳۰ درصد از بازار جهانی گوشی‌های تاشو خیز برداشت

زومیت/ هواوی به‌سرعت در حال بازکردن جای خود به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر گوشی تاشو در کشورهای مختلف جهان است.

گفته می‌شود که هواوی قصد دارد در سال ۲۰۲۴ سهم خود از بازار جهانی گوشی‌های تاشدنی را به بیش از ۳۰ درصد افزایش دهد.

گزارش ترندفورس نشان می‌دهد که از مدل‌های تاشدنی گوشی هواوی در بازار جهانی استقبال چشمگیری شده و ممکن است ۳۰٫۸ درصد از کل فروش را به‌دست آورد. این روند می‌تواند هواوی را به رقیب قدرتمندی در‌مقابل تولیدکنندگان بهترین گوشی های تاشو، نظیر سامسونگ، شیائومی، اوپو و برندهای دیگر تبدیل کند.

عمده‌ی اعتبار هواوی در گوشی‌های تاشو مدیون گوشی میت X5 است که به‌لطف تراشه‌ی کرین 9000S و ارتباط 5G و قابلیت تماس ماهواره‌ای توانست محبوبیت زیادی پیدا کند. همچنین، گوشی پاکت ۲ هواوی با ویژگی‌های ممتاز خود با گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ رقابت می‌کند و با استقبال خوبی مواجه شده است.


هواوی در حال کار روی اولین گوشی سه‌‌لا جهان است که از دو سمت تا و احتمالاً تا اواخر پاییز رونمایی خواهد شد. هنوز مشخصات این محصول مشخص نیست؛ اما می‌تواند به نوآوری هیجان‌انگیزی در میان گوشی‌های تاشدنی تبدیل شود.
 پیش‌بینی ترندفورس درباره‌ی بازار جهانی گوشی تاشو در سال ۲۰۲۴
به‌نظر می‌رسد پیشرفت‌ سریع هواوی با وجود تحریم‌های آمریکا، در آینده‌ی نزدیک برای سایر تولیدکنندگان گوشی مشکل‌ساز می‌شود و ممکن است نرخ رشد آن‌ها را با وجود گسترش حجم بازار گوشی‌های تاشدنی کاهش دهد. ترندفورس پیش‌بینی می‌کند که سهم بازار سامسونگ تا پایان ۲۰۲۴، از ۸۰ به ۵۰٫۴ درصد در دسته‌ی گوشی‌های تاشو کاهش خواهد یافت.

هواوی در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ با نرخ رشد ۲۵۷ درصد سالانه، در صدر جدول بازار جهانی گوشی‌های تاشدنی ایستاد و برای اولین‌بار جلوتر از سامسونگ قرار رفت و برند برتر (ازنظر حجم عرضه) در بخش گوشی‌های تاشدنی شد.

بازار گوشی‌های تاشدنی همچنان دچار نوسان است و یکی از دلایل مهم آن مربوط به استفاده از راه‌حل‌های فناورانه‌ای می‌شود که شرکت‌ها به‌کار می‌گیرند و به افزایش هزینه‌ها و درنتیجه افزایش قیمت گوشی منجر می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره