logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

وان پلاس Nord 4 و Nord CE 4 Lite به‌زودی معرفی خواهند شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
وان پلاس Nord 4 و Nord CE 4 Lite به‌زودی معرفی خواهند شد

ترنجی/ وان پلاس Nord CE 4 Lite و Nord 4 موفق به دریافت گواهینامه جدیدی شده‌اند که نشان می‌دهد این دو دستگاه به‌زودی از راه خواهند رسید. در گذشته، OnePlus Nord 4 در میان داده های تأییدیه BIS و بنچمارک Geekench ظاهر شده بود. در حال حاضر، جزئیات جدیدی درباره این گوشی هوشمند به‌بیرون درز کرده است.

وان پلاس Nord 4 نسخه تغییر نام یافته Ace 3V خواهد بود
انتظار می‌رود که OnePlus Nord 4 یک گوشی قدرتمند و عملکردمحور باشد. البته این دستگاه ارزان‌تر از OnePlus 12 و OnePlus 12R خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند، نسخه تغییر نام یافته OnePlus Ace 3V باشد که در ماه مارس و در کشور چین رونمایی شد. در سوی دیگر، OnePlus Nord CE 4 Lite قرار دارد که یک گوشی میان‌رده مقرون‌به‌صرفه است.


داده های بلوتوث SIG

هر دو گوشی وان پلاس Nord 4 و Nord CE 4 Lite موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث SIG شده‌اند. Nord 4 با شماره مدل CPH2619 فهرست شده است. این نسخه تنها مختص عرضه در بازار هند خواهد بود. نسخه های دیگر این تلفن هوشمند، دارای شماره مدل متفاوتی هستند. OnePlus Nord CE 4 Lite نیز با شماره مدل CPH2621 شناخته می‌شود. هر دو این گوشی های آینده وان پلاس از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی خواهند کرد.

همان‌طور که اشاره شد، وان پلاس نورد ۴ در میان داده های بنچمارک Geekench نیز ظاهر شده که برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را نشان می‌دهد. این بنچمارک عملاً تأیید می‌کند که گوشی مذکور نسخه جهانی OnePlus Ace 3V خواهد بود.

مشخصات مورد انتظار OnePlus Nord 4 
اگر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند، OnePlus Nord 4 از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ بهره‌مند است. این چیپست شبیه به اسنپدراگون 8s نسل ۳ بوده اما فرکانس پایین‌تری دارد. وان پلاس نورد ۳ از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ برخوردار بود. بر روی کاغذ، اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ کمی قدرتمندتر بوده و مصرف انرژی بیشتری هم دارد.


OnePlus Ace 3V

نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم وان پلاس نورد ۴ در میان داده های بنچمارک Geekench ظاهر شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 باشد. با توجه به این موضوع، احتمالا عملکرد Nord 4، نزدیک به گوشی های پرچمدار خواهد بود. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند آینده وان پلاس می‌توان به باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی اشاره کرد.

مطابق با گزارش منبع، وان پلاس Nord 4 به یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی AMOLED با وضوح 1.5K مجهز خواهد شد. این نمایشگر، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۱۵۰ نیت را دارد. با این میزان روشنایی، مشکلی در مشاهده محتوا، حتی در زیر نور مستقیم خورشید، نخواهید داشت.

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم