logo

فروش عالی سایبرپانک ۲۰۷۷ ارقام سی‌دی پراجکت را در ۲۰۲۴ هم بالا نگه داشته

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
فروش عالی سایبرپانک ۲۰۷۷ ارقام سی‌دی پراجکت را در ۲۰۲۴ هم بالا نگه داشته

مجله دیجی کالا/ ماجراهای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) همچنان ادامه دارد و حدود ۴ سال پس از عرضه این بازی به شرایط قابل تجربه رسید. شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در این چند سال روی این بازی کار زیادی کرد و توانست شرایط آن را بهتر کند. در نتیجه سایبرپانک به پتانسیل خود رسید و توانست موفقیت خوبی کسب کند.

چندی پیش اولین بسته‌ی الحاقی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ یعنی فنتوم لیبرتی (Phantom Liberty) عرضه شد. این بسته الحاقی به شدت موفق عمل کرد و توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. به حدی که سود این شرکت در ابتدای سال ۲۰۲۴ حدود ۳۰ درصد از ابتدای سال گذشته بیشتر بود و در نتیجه این شرکت با سود زودرس مواجه شد.

از لحاظ آمار و ارقام شرکت سی دی پراجت رد توانست از سایبرپانک در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میلادی نزدیک به ۱۷ میلیون دلار در آمد داشته باشد. از طرفی تمامی محصولات مرتبط با سایبرپانک در آمد بیشتری داشته و سود زیادی برای این شرکت داشته است. این در صورتی است که محتوای مربوط به بازی ویچر ۳ در آمد بسیار کمتری داشته که با توجه به سن بازی ویچر کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.


کلیدهای موفقیت در بازی سایبرپانک دنیای غنی و آزادی عمل بسیار زیاد کاربر بود که باعث شد با استقبال بسیار زیادی روبرو شود.

شرکت سی دی پراجکت رد از عملکرد بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ بسیار راضی است و این بازی تغییر زیادی نسبت به قبل کرده است. در ابتدا بازی سایبرپانک برای شرکت سازنده یک محصول ضررده کامل بود ولی این شرکت از آن ناامید نشد و همچنان به بهبود سایبرپانک ادامه داد. در نتیجه در حال حاضر نظرها نسبت به سایبرپانک تغییر کرده و این بازی به پتانسیل خود رسیده است.

با توجه به موفقیت سایبرپانک به نوعی پروژه سی دی پراجکت رد روی این بازی کامل شده و حال تمام تمرکز آن روی بازی بعدی ویچر یعنی Polaris است. اینطور که به نظر می‌رسد حدود ۴۰۷ نفر از کارمندان سی دی پراجکت رد روی بازی بعدی ویچر کار کرده و این شرکت قصد دارد هرچه زودتر این بازی را به مرحله عرضه برساند.

از طرفی سی دی پراجکت رد از بازی سایبرپانک هم ناامید نشده است. در اصل این شرکت یک تیم کوچک ۵۶ نفره را روی این پروژه گذاشته تا روی بازی بعدی سایبرپانک با نام رمز اوریون (Orion) کار بکنند. با این حال اینطور که به نظر می‌رسد بازی بعدی سایبرپانک فاصله زیادی تا عرضه دارد و حال نوبت به مجموعه ویچر رسیده است. طرفداران ویچر نیز به شدت منتظر بازی بعدی این مجموعه هستند مخصوصاً اینکه در بازی ویچر ۳ داستان اصلی گرالت به اتمام رسید و حال شرکت سی دی پراجکت رد باید از نهایت خلاقیت خود در این بازی استفاده کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره