logo

مایکروسافت 1000 کارمند خود را اخراج کرد؛ تعدیل نیرو در بخش واقعیت ترکیبی و Azure

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
مایکروسافت 1000 کارمند خود را اخراج کرد؛ تعدیل نیرو در بخش واقعیت ترکیبی و Azure

دیجیاتو/ مایکروسافت ظاهراً 1000 کارمند دیگر را اخراج کرده که بخش زیادی از آن‌ها روی HoloLens 2 و Azure مشغول به کار هستند.

مایکروسافت ظاهراً حدود 1000 کارمند دیگر را اخراج کرده است. طبق گزارش‌ها، بخش واقعیت ترکیبی مایکر‌وسافت که روی هولولنز 2 (HoloLens 2) کار می‌کند تحت تأثیر این تعدیل نیرو قرار گرفته است و صدها کارمند بخش Azure برای اپراتورها و مأموریت‌های مهندسی نیز اخراج شده‌اند.

«کریگ سینکوتا»، سخنگوی مایکروسافت در بیانیه‌ای به ورج می‌گوید:

«ما از تغییر ساختار بخش واقعیت ترکیبی مایکروسافت خبر داده‌ایم. ما همچنان به برنامه IVAS وزارت دفاع متعهد هستیم و به ارائه فناوری پیشرفته خود در حمایت از سربازان ادامه خواهیم داد. علاوه بر این، ما به سرمایه‌گذاری در W365 ​​برای دستیابی به اکوسیستم سخت‌افزاری واقعیت ترکیبی ادامه می‌دهیم. فروش هولولنز 2 نیز ادامه پیدا می‌کند و در همین حال از مشتریان و شرکای هولولنز 2 پشتیبانی می‌کنیم.»

اصلاحات اخیر مایکروسافت
بیشتر از یک سال، مایکر‌وسافت بیش از 10 هزار کارمند خود را اخراج کرده بود و «ساتیا نادلا»، مدیرعامل شرکت گفته بود که مایکر‌وسافت در حال تغییر قابلیت‌های سخت‌افزاری خود است. از آن زمان تاکنون، غول ردموندی خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد، سازنده بازی‌های Call of Duty را نهایی کرده است، سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی هوش مصنوعی انجام داده و اخیراً نیز دستگاه‌های سرفیس جدید خود با تراشه‌های کوالکام را معرفی کرد.

سینکوتا در ادامه می‌گوید:

«تغییرات سازمانی و نیروی کار بخش مهم و منظمی از مدیریت کسب‌وکار ما محسوب می‌شود. ما به اولویت‌بندی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های رشد استراتژیک آینده خود و حمایت از مشتریان و شرکا ادامه خواهیم داد.»

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره