نماد آخرین خبر

نسل جدید میت‌پد پرو 13.2 اینچی با پردازنده ساخت هواوی عرضه خواهد شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
نسل جدید میت‌پد پرو 13.2 اینچی با پردازنده ساخت هواوی عرضه خواهد شد

ترنجی/ طبق اطلاعات فاش شده، نسل جدید میت‌پد پرو 13.2 هواوی می‌تواند تبلت پرچمدار بعدی این شرکت با صفحه نمایشی فوق العاده بزرگ باشد. این گزارش حاکی از آن است که این تبلت درست مانند سری میت 60 از ویژگی‌هایی مانند ارتباط ماهواره‌ای بهره خواهد برد. همچنین قرار است این دستگاه حتی سریع‌تر نسل فعلی MatePad Pro 13.2 شارژ شود.

به گفته Digital Chat Station، هواوی در حال کار بر روی دستگاهی است که بتواند جایگزین میت‌پد پرو 13.2 اینچی فعلی شود
این افشاگر فعال و قابل اعتماد ادعا می کند که تبلت مذکور را در پایگاه داده نظارتی 3C با عنوان «MRO-W00 یا MRO-W10» مشاهده کرده است (تفاوت در شماره مدل‌ها احتمالاً به بهره‌مند بودن یا نبودن تبلت از قابلیت اتصال ماهواره‌ای مربوط می‌شود). متاسفانه Digital Chat Station مشخص نمی‌کند که پردازنده Kirin موجود در تبلت آینده هواوی قابلیت اتصال 5G دارد یا خیر. اما افشاگر مذکور مطمئن است که این تبلت حداقل در بازار چین به ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، اکنون هواوی رسماً تایید کرده است که میت‌پد پرو جدید خود را به شارژر 100 واتی SuperCharge  مجهز خواهد کرد. در حالی که نسخه فعلی این تبلت از شارژ 88 واتی پشتیبانی می‌کرد. گفته می‌شود که میت‌پد پرو 13.2 اینچی از استاندارد اختصاصی Star Flash هواوی پشتیبانی خواهد کرد که به این تبلت اجازه می‌دهد به یک ست موس و کیبورد مخصوص متصل شود.


با توجه به اطلاعات فوق، MatePad Pro 13.2 جدید می‌تواند رقیب مناسبی برای آیپد پرو 13 اینچی جدید اپل یا گلکسی تب اس 10 اولترا سامسونگ باشد. با این حال، احتمالاً قابلیت اتصال ماهواره‌ای، که یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این تبلت است، در انحصار بازار چین بماند.

نظر شما درباره MatePad Pro 13.2 هواوی چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره