نماد آخرین خبر

نتفلیکس حدود ۸۰ بازی در دست ساخت دارد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
نتفلیکس حدود ۸۰ بازی در دست ساخت دارد

مجله دیجی کالا/ اگر شما اخبار این چند سال دنیای گیمینگ را دنبال کرده باشید، می‌دانید که شرکت نتفلیکس به دنبال ورود به دنیای گیمینگ است. این غول استریم تصمیم دارد تا از سیستم همیشگی خود برای فیلم و سریال در بازی استفاده کرده و تمرکز آن روی گیمینگ ابری و استریم بازی‌های مختلف است. در کنار آن نتفلیکس تلاش دارد تا به یک ناشر بزرگ در دنیای گیمینگ تبدیل شده که با توجه به اعتباری که دارد، چندان دور از انتظار نیست.

حال طبق آخرین اخباری که منتشر شده، شرکت نتفلیکس حدود ۸۰ بازی در دست ساخت دارد و قصد دارد به صورت ماهانه یکی را عرضه کند تا تعداد کاربران پلتفرم گیمینگ خود را افزایش دهد. در آخرین گزارش مالی که توسط مدیر شرکت نتفلیکس، گرگوری پیترز (Gregory Peters) اعلام شده این شرکت برنامه‌های زیادی برای آینده خود در دنیای گیمینگ دارد.

پیترز در این گفت و گو اعلام کرده که چیزی که شرکت نتفلیکس به سرعت در آن پیشرفت می‌کند سبک داستانی (Narrative) است. به دلیل اینکه ساخت چنین عناوین نسبت به سبک‌های دیگر راحت‌تر است. این بازی‌ها در بخش استوریز (Stories) قرار گرفته و کاربران در این بخش به آن دسترسی خواهند داشت و به صورت ماهانه یک بازی جدید دریافت خواهند کرد.

پیترز اعلام کرده که نتفلیکس برنامه‌های بیشتری برای آینده خود در دنیای گیمینگ دارد و حتی سبک‌های بازی دیگر هم به دنیای این شرکت راه پیدا خواهند کرد. نکته اینجاست که سبک داستانی نه تنها روند ساخت راحت‌تری داشته بلکه طرفداران زیادی دارد و حتی افرادی که به دنیای گیمینگ هم علاقه چندانی دارند به سمت تجربه این سبک بازی‌ها جذب می‌شوند.


شرکت نتفلیکس در این مدت در دنیای گیمینگ پیشرفت خوبی داشته است.

یکی دیگر از مدیران شرکت نتفلیکس به نام تئودور ساراندوس (Theodore Sarandos) گفت که این سیستم گیمینگ پتانسیل بسیار زیادی در دنیای نتفلیکس دارد. به دلیل اینکه اگر در میان دو فصل از یک سریال طرفداران بتوانند یک محتوای خاص داشته باشند که در آن درگیر شده و حتی داستان سریال را ادامه دهند، میزان رضایت این افراد را بیشتر خواهد کرد. حتی استفاده از یک بازی در میان دو فصل اجازه می‌دهد تا داستان‌های زمینه‌ای کرکترها به شکل جدیدی به کاربران ارائه شده و حتی شخصیت‌های جدید قبل از اینکه وارد سریال بشوند در بازی حضور داشته باشند.

تا الان شرکت نتفلیکس نزدیک به ۱۰۰ بازی مختلف منتشر کرده است که اندازه‌های خیلی بزرگی ندارند. از طرفی برنامه موبایل نتفلیکس هم دارای چندین رده اشتراک مختلف است که یکی از این رده‌ها به کاربران دسترسی به بازی‌های مختلف مثل جی‌تی‌ای (GTA) یا سونیک مینیا (Sonic Mania) را می‌دهد.

نکته اینجاست که موفقیت در دنیای گیمینگ به یکی از اهداف اصلی شرکت نتفلیکس تبدیل شده است. در نتیجه این شرکت در این زمینه بسیار جدی بوده و به طور دائم در تلاش است تا با سازندگان مختلف در ساخت بازی همکاری بکند. با توجه به اینکه نقش نتفلیکس این است که در بین سریال‌های خود از این بازی‌ها استفاده بکند، احتمال موفقیت این پلتفرم استریم در دنیای گیمینگ به شدت بالا بوده و نکته اینجاست که هدف نتفلیکس گیمرها نیست. بلکه افرادی است که به یک سریال یا فیلم علاقه زیادی داشته و به دنبال این هستند تا داستان آن را گسترش بدهند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره