نماد آخرین خبر

قیمت و زمان عرضه شیائومی میکس فلیپ در اروپا اعلام شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
قیمت و زمان عرضه شیائومی میکس فلیپ در اروپا اعلام شد

دیجیاتو/ شیائومی میکس فلیپ اولین گوشی غول چینی خواهد بود که به بازارهای اروپایی راه پیدا می‌کند.

گوشی‌های تاشو شیائومی همیشه در انحصار چین بوده‌اند، اما میکس‌ فلیپ اولین دستگاه تاشو از غول چینی خواهد بود که راهی بازار اروپا نیز می‌شود. اکنون زمان عرضه و همچنین قیمت شیائومی میکس فلیپ در بازار اروپا مشخص شده است.

طبق گفته‌های «نیکولای نانکوف»، مدیر شیا‌ئومی در کشور بلغارستان، فروش میکس‌ فلیپ در اروپای شرقی از 15 آگوست 2024 (25 مردادماه) آغاز می‌شود. او همچنین اشاره کرد که قیمت دستگاه حدود 2600 لو بلغارستان یا تقریباً 1300 یورو خواهد بود.

مشخصات شیائومی میکس فلیپ

شیائومی میکس فلیپ که اواخر ماه گذشته معرفی شد، دارای نمایشگر داخلی و اصلی 6.86 اینچی است. نمایشگر بیرونی دستگاه نیز 4.01 اینچ است و هر دو از نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز بهره می‌برند.

روی پنل پشتی شیائومی میکس فلیپ دو دوربین با برند لایکا وجود دارد: یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با امکان زوم 2 برابری. در بالای نمایشگر داخلی نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

از نظر مشخصات داخلی، گوشی تاشوی شیائومی از چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد و حداکثر دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است. باتری 4780 میلی‌آمپر‌ساعتی آن نیز از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند.

شیائومی همچنین ماه گذشته گوشی تاشو میکس فولد 4 را نیز معرفی کرد که با دستگاه‌هایی از جمله گلکسی زد فولد 6 و آنر مجیک V3 رقابت خواهد کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره