نماد آخرین خبر

سامسونگ و مک‌آفی برای محافظت از گوشی‌های گلکسی، همکاری‌شان را ادامه می‌دهند

منبع
زوميت
بروزرسانی
سامسونگ و مک‌آفی برای محافظت از گوشی‌های گلکسی، همکاری‌شان را ادامه می‌دهند

زومیت/ سامسونگ و مک‌آفی پس از ده سال، دوباره همکاری خود را برای تأمین امنیت گوشی‌های سامسونگ تمدید کردند.
 
سامسونگ اعلام کرد که همکاری خود را با شرکت امنیت سایبری مک‌آفی برای دهمین سال متوالی تمدید کرده است. این همکاری به معنای ادامه‌ی پشتیبانی از ویژگی محافظت از اپلیکیشن (App Protection) در گوشی‌ها و انواع تبلت‌ سامسونگ است. طبق بیانیه مک‌آفی، برنامه‌ی McAfee Security، دستگاه‌ها را برای شناسایی بدافزارها و فعالیت‌های مشکوک اسکن می‌کند.

کاربران می‌توانند اپلیکیشن McAfee Security را از فروشگاه گلکسی استور دانلود کنند. این اپلیکیشن با ارائه‌ی ویژگی‌های امنیتی اضافی مانند محافظت در برابر کلاهبرداری مبتنی‌بر هوش مصنوعی، از کاربران در برابر لینک‌های خطرناک در پیام‌های متنی محافظت می‌کند.

اپلیکیشن McAfee Security از دسترسی کاربران به وبسایت‌های خطرناک از طریق کلیک روی لینک‌های موجود در پیام‌های متنی، ایمیل‌ها، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و سایر منابع جلوگیری می‌کند.

بسیاری از ویژگی‌های اپلیکیشن McAfee Security برای اندروید، بخشی از اشتراک پولی هستند. اما به‌لطف همکاری سامسونگ و مک‌آفی، کاربران تبلت‌ها و گوشی سامسونگ می‌توانند از تخفیف‌های قابل توجهی برای اشتراک پولی بهره‌مند شوند.


Samsung

به عنوان مثال، اشتراک سالانه McAfee Total Protection برای اندروید در هند ۱۲۹۹ روپیه (۱۵٫۵ دلار) است، اما برای کاربران سامسونگ با قیمت تنها ۱۲۹ روپیه (۱٫۵ دلار) دردسترس است.
 
پدرو گوتیرز، معاون ارشد مکافی، در این رابطه گفت: «همکاری مستمر ما با سامسونگ به ما کمک می‌کند تا مهم‌ترین کار خود را انجام دهیم؛ محافظت از افراد بیشتر برای داشتن زندگی آنلاین با آرامش خاطر. با معرفی هوش مصنوعی جدید سامسونگ و تمرکز مداوم مک‌آفی بر استفاده از هوش مصنوعی برای مبارزه با کلاهبرداری‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی، از ادامه‌ی همکاری خود بسیار هیجان‌زده هستیم.»

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره