نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

بازی/ LifeAfter؛ بازمانده یک فاجعه بزرگ

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بازی/ LifeAfter؛ بازمانده یک فاجعه بزرگ

آخرین خبر/ LifeAfter – Sea of Zombie یک بازی اکشن – نقش آفرینی فوق العاده زیبا و محبوب از استودیوی NetEase Games است که به صورت رایگان عرضه شده و جدیدترین آپدیت آن پیش روی شماست. با نصب LifeAfter می توانید یک بازی اکشن جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و گیم پلی هیجان انگیز را تجربه کنید که در آن نقش بازمانده ای را ایفا می کنید که در میان طیف گسترده ای از زامبی ها گیر افتاده و باید خود را نجات دهد! ویروس خطرناکی در تمام جهان منتشر شده و تعداد زیادی از انسان ها را به زامبی تبدیل کرده است؛ این یک فاجعه بزرگ است و تنها معدود افرادی در این میان جان سالم به در برده‌اند! وقتی شب فرا می رسد، دنیا به جهنم تبدیل می شود، چرا که زامبی‌ها از همه سو حمله ور می شوند؛ شما خسته و درمانده در جایی پناه می گیرید، مهماتتان اندک است و سرمای شب به عمق وجودتان نفوذ می کند! صدای خرخر کردن زامبی ها را می توان شنید، آنها کم کم به شما نزدیک می شوند و این فقط یک معنی می تواند داشته باشد: شبی پر از اضطراب و وحشت در پیش است؛ تا کی میتوانید دوام بیاورید؟! همانند دیگر بازیهای سبک بقا، در LifeAfter – Sea of Zombie نیز شما باید با پیدا کردن آیتم ها و منابع برای زنده ماندن تلاش کنید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای بقا هستید بدون شک LifeAfter – Sea of Zombie با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

بازی LifeAfter – Sea of Zombie تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است. بازی نسبت به حجم زیادش عالی طراحی و ساخته شده و به جزئیات توجه زیادی داشته است! از ویژگی های بازی لایف افتر می توان به مواردی چون بازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف، جمع آوری منابع و ساخت سلاح برای محافظت از خود، حضور دیگر بازماندگان [کاربران سراسر جهان] برای غارت کردن شما، ایجاد یک اردو با دیگر دوستان خود، گرافیک خیره کننده اچ دی و صداگذاری فوق العاده، گیم پلی اعتیاداور سوم شخص اشاره کرد!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 2.1 و بالاتر
حجم: 2 گیگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره