نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

این تُنگ ماهی یک مینی پی سی گیمینگ قدرتمند است!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
این تُنگ ماهی یک مینی پی سی گیمینگ قدرتمند است!

شهر سخت افزار/ تاکنون شاهد معرفی کامپیوترهایی با طراحی عجیب و غریب در بازار بوده‌ایم. در همین رابطه برند Geekom نیز ایک مینی پی‌ سی جدید با طراحی جالب رونمایی کرده است. این دستگاه گیمینگ علاوه بر طراحی زیبا از پردازنده  Core i9-13900H اینتل و گرافیک RTX 4060 انویدیا بهره برده و سیستم خنک‌کننده مایع دارد.

مینی پی‌سی Geekom Mega Mini Gaming G1 با طراحی الهام‌گرفته از آکواریوم ماهی ساخته شده و از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است. مینی پی سی Geekom Mega Mini Gaming G1 با رنگ‌بندی‌های مختلف، ترکیبی جذاب از سیستم خنک‌کننده‌ مایع و فن‌های RGB با اندازه‌ ۱۲۰ میلی‌متری ایجاد کرده است.



مشخصات مینی پی سی Geekom Mega Mini Gaming G1
علاوه بر زیبایی، عملکرد Mega Mini Gaming G1 در حد یک سیستم گیمینگ است. این دستگاه به پردازنده نسل سیزده Core i9-13900H اینتل و گرافیک GeForce RTX 4060 انویدیا در کنار 64 گیگابایت حافظه رم DDR5 مجهز شده و تعداد زیادی درگاه روی بدنه آن مشاهده می‌شود.



ابعاد مینی پی‌سی Mega Mini Gaming G1 برابر ۱۵۰ در ۱۵۰ در ۲۵۰ میلی‌متر و حجم آن حدود 6 لیتر اعلام شده است. همچنین یک نمایشگر جالب در بالای این مینی پی سی قرار گرفته که وضعیت سیستم را نمایش می‌دهد.



در این نمایشگر اطلاعاتی درباره میزان استفاده از پردازنده و داده‌های عملکرد مینی‌پی‌سی را در لحظه نشان می‌دهد. نمایشگر از طریق نرم‌افزار Tecno قابل تنظیم است، بنابراین می‌توانید نمایشگر را طوری تنظیم کنید که داده‌ دیگری مانند استفاده از رم، بار پردازنده گرافیکی و موارد دیگر را نشان دهد.


به نظر می‌آید که برای این مینی پی سی از شارژؤ GaN با توان 330 واتی استفاده شده است. علاوه بر این در گزارش notebookcheck آمده که مینی پی‌سی Mega Mini Gaming G1 با ویندوز ۱۱ پرو عرضه شده  با سیستم عامل لینوکس نیز سازگار است. 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره