نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

شیائومی ۱۵ اولترا احتمالاً با نمایشگر OLED دو لایه به بازار خواهد آمد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
شیائومی ۱۵ اولترا احتمالاً با نمایشگر OLED دو لایه به بازار خواهد آمد

دیجیاتو/ ظاهراً این دستگاه کمی دیرتر از سایر مدل‌های سری شیائومی ۱۵ روانه بازار خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، غول فناوری چینی روی معرفی و عرضه سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۵ کار می‌کند. پیش از این مشخصات شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو لو رفته بود و حالا با افشای برخی مشخصات شیائومی ۱۵ اولترا، اطلاعات بیشتری از این سری داریم.

سری گوشی‌های شیائومی ۱۵، اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ روانه بازار می‌شوند. انتظار می‌رود که مدل‌های استاندارد و پرو مدت کوتاهی پس از معرفی تراشه جدید کوالکام عرضه شوند و نسخه اولترا نیز احتمالاً در سه‌ماهه ابتدایی ۲۰۲۵ به بازار خواهد آمد.

مشخصات احتمالی شیائومی 15 اولترا
طبق گفته «اسمارت پیکاچو»، افشاگر مطرح در پلتفرم اجتماعی ویبو، این گوشی ظاهراً از صفحه‌نمایش دولایه OLED و رزولوشن 2K بهره خواهد برد؛ فناوری که اپل آن را تحت عنوان Tandem OLED در آیپد پرو جدید خود به‌کار برده و قبلاً نیز آن را در مجیک ۶ Ultimate آنر دیده بودیم. این نمایشگرها در مقایسه با نمونه‌های تک‌لایه، روشنایی بیشتری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

از طرفی قلب تپنده دستگاه، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود که با افزایش بهره‌وری، تسک‌های گرافیکی کاربران را به خوبی پردازش خواهد کرد؛ در کنار این تراشه، حداکثر ۲۴ گیگابایت رم نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی جدید شیائومی احتمالاً انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد کرد؛ با توجه به ظرفیت حجیم این باتری، انتظار می‌رود ضخامت این گوشی از ضخامت ۹.۲ میلی‌متری و وزنش از وزن ۲۲۹.۵ گرمی نسل قبل بیشتر باشد. البته باید تا زمستان پیش‌رو و انتشار دقیق‌تر مشخصات شیائومی ۱۵ اولترا منتظر ماند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر