نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

مشخصات کلیدی پوکو M6 پلاس فاش شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
مشخصات کلیدی پوکو M6 پلاس فاش شد

مجله دیجی کالا/ پوکو که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است، پیش‌تر اعلام کرده بود که گوشی هوشمند M6 پلاس ۵G خود را در تاریخ اول آگوست رونمایی خواهد کرد. امروز، یک تصویر جدید، طراحی پنل پشتی این گوشی را با جزئیات کامل به نمایش گذاشته است.

بر اساس این افشاگری، پوکو M6 پلاس از نمایشگر ۶.۸ اینچی LCD، تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و انرژی آن از طرف باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. پیش از این گفته می‌شد که این گوشی اساسا همان ردمی ۱۳ ۵G است که با نام متفاوتی راهی بازار می‌شود. حالا بر اساس اطلاعات فاش شده، این موضوع تایید شده است. در کنار ویژگی‌های سخت‌افزاری مشابه، حتی طراحی پنل پشتی این دو گوشی هم تفاوت زیادی با هم ندارند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به بهره‌گیری از بدنه شیشه‌ای، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کنیم.

پوکو قرار است در کنار این گوشی، از هدفون Buds X1 هم رونمایی کند که تصویر این هدفون هم فاش شده ولی به غیر از همین تصویر، نمی‌توانیم در مورد جزئیات آن صحبت کنیم. فقط با توجه به اینکه پوکو M6 پلاس یک گوشی اقتصادی خواهد بود، پس این هدفون هم قیمت بالایی نخواهد داشت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره