نماد آخرین خبر

بازی Harry Potter: Quidditch Champions در روز عرضه به PS Plus اضافه خواهد شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گیم فا/ تقریباً یک ماه با عرضه بازی Harry Potter: Quidditch Champions فاصله داریم و شرکت Warner Bros قصد دارد تا میزان اشتیاق مخاطبان برای تجربه بازی را بسنجد. برای همین این بازی از همین حالا برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته که البته به دلایل خاصی، این موضوع تنها برای کاربران ایکس باکس و PC امکان‌پذیر است.

استودیوی Unbroken Studios اعلام کرد که بازی Harry Potter: Quidditch Champions از روز عرضه در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) برای مشترکین سطح Essential پلی استیشن پلاس در دسترس قرار می‌گیرد. بدین صورت، کاربران پی اس پلاس می‌توانند بازی مذکور را تا قبل از ۳۰ سپتامبر به صورت رایگان به کتابخانه عناوین خود اضافه کنند.

کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند به اسکین ویژه جاروی پرنده، یونیفرم مخصوص و نشان‌ گروه‌های مختلف دنیای هری پاتر دسترسی خواهند داشت. همچنین ویدیوی جدیدی از بازی منتشر شده که چند ثانیه از گیم‌پلی، قابلیت‌های شخصی‌سازی و تعداد معدودی از شخصیت‌های به‌ یاد ماندنی این فرنچایز را به نمایش می‌گذارد.

بازی Harry Potter: Quidditch Champions روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره