نماد آخرین خبر

رنگ‌بندی کامل پیکسل‌واچ ۳ فاش شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
رنگ‌بندی کامل پیکسل‌واچ ۳ فاش شد

زومیت/ نسل جدید ساعت هوشمند گوگل، یعنی پیکسل واچ ۳، در رنگ‌بندی و اندازه‌های مختلف در راه است.
 
در رویداد معرفی محصولات جدید گوگل که ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) برگزار می‌شود، علاوه‌بر گوشی‌های سری پیکسل ۹ و گوشی تاشدنی پیکسل فولد ۲ و هندزفری پیکسل بادز پرو ۲، احتمالاً شاهد رونمایی ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ نیز خواهیم بود. این ساعت برای اولین‌بار در دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد.

براساس ادعای وب‌سایت AndroidHeadlines، هر دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ احتمالاً در رنگ مشکی مات با بند مشکلی و نقره‌ای براق با بند کرمی روانه‌ی بازار خواهند شد.

مدل ۴۱ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ در رنگ طلایی با بند فندقی و مدل ۴۵ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ این محصول نیز با رنگ فندقی مات و بند فندقی دردسترس قرار خواهند گرفت.

گوگل طیف وسیعی از بندها را برای پیکسل واچ ۳ عرضه خواهد کرد. یکی از این بند‌ها با نام Active در رنگ‌های مشکی، کرمی، فندقی و رز صورتی فقط برای نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری عرضه می‌شود. بند Active Sport هم در رنگ‌های مشکی، کرمی، فندقی، مرجانی، خاکستری و سبز دردسترس خواهد بود. بند Woven نیز در رنگ‌های سبز، کرمی، لیموی، صورتی، قهوه‌ای (فقط برای نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری) و سبز تیره (فقط برای نسخه‌ی ۴۵ میلی‌متری) دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

بند فلزی پیکسل واچ ۳ که Metal Links نام دارد، در رنگ مشکی مات و نقره‌ای براق و بند Crafted Leather در رنگ‌های مشکی و خاکستری و بند Performance Loop در رنگ مشکی، کرمی، صورتی و سلز فروخته خواهند شد.

چهار بند اختصاصی برای به مدل ۴۱ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ دردسترس قرار خواهد گرفت: ۱. بند Stretch در رنگ‌های مشکی، کرمی، قهوه‌ای، سبز تیره، سبز و صورتی؛ ۲. بند Metal Mesh در رنگ‌های مشکی مات و طلایی و نقره‌ای براق؛ ۳. بند Metal Slim در رنگ‌های مشکی مات و طلایی و نقره‌ای براق؛ ۴. بند Two-Tone Leather در رنگ‌های زغالی و کرمی و قهوه‌ای.

به‌نظر می‌رسد تمام بندهای پیکسل واچ ۳ غیر از بند Performance Loop که ظاهراً تا اواخر اکتبر روانه‌ی بازار نخواهد شد، هم‌زمان با ساعت هوشمند گوگل دردسترس قرار خواهند گرفت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم