نماد آخرین خبر

یک ماد ویژه برای بیستمین سالگرد بازی DOOM 3 منتشر شد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
یک ماد ویژه برای بیستمین سالگرد بازی DOOM 3 منتشر شد

سخت افزار/ مادساز Clear_Strelok به مناسبت بیستمین سالگرد بازی DOOM 3، یک ماد ویژه Redux برای این اثر خاطره‌انگیز عرضه کرد. این ماد جدید کیفیت بیش از 2300 تکسچر را افزایش می‌دهد و امکان تجربه مجدد را برای طرفداران سری «رستاخیز» فراهم می‌کند.

ماد جدید Doom 3 Redux با بیش از 2300 تکسچر بهبودیافته، جلوه‌های بصری بازی را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد. این ماد شامل بیش از 700 بافت از بسته‌های بافت Monoxead و Wulfen و سایر موارد جدید می‌شود. گفتنی است در ماد جدید بازی DOOM 3، بیش از 1200 بافت بازسازی شده که معمولاً 4 برابر و تا 16 برابر اندازه نسخه اصلی آن‌ها است. بسیاری از مجموعه‌های بافت از ابتدا با نقشه‌های معمولی با وضوح بالا ایجاد شده‌اند و سایر بافت‌ها با استفاده از نقشه‌های معمولی نسخه 2004 دوباره ترسیم شده‌اند (Diffuse+Specular).

سازنده ماد ویژه بازی DOOM 3 توانسته است صدها عنصر HUD و GUI را بهبود بخشد. او عناصر را با وضوح بالا بازسازی کرده تا اندازه صفحه نمایش 16:9 و 16:10 را بدون کشش ارائه کند. او همچنین مشکلات مختلف رابط کاربری، اشتباهات تایپی و خطاهای زبان را در ماد مذکور برطرف کرده است.
دانلود ماد ویژه بازی DOOM 3 برای پلتفرم PC

شایان ذکر است ماد ویژه بازی DOOM 3 از وضوح تصویر عریض رایج پشتیبانی می‌کند و گزینه‌های نقشه برداری و کنترل بهتری را ارائه می‌دهد. همچنین بازیکنان می‌توانند وضوح بافت، میدان دید، فیلتر ناهمسانگرد، لرزش دوربین و موارد دیگر را در تنظیمات بازی DOOM 3 فعال نمایند. به عبارت دیگر، این ماد به مانند یک نسخه ریمستر برای پورت PC بازی Doom 3 عمل می‌کند.

ماد Doom 3 Redux همچنین پیشرفت‌های بصری زیادی دارد. بازیکنان نورهای پویای بهتر، خطاهای ثابت در نقشه‌ها و بافت‌های اصلاح شده را در این بازی خواهند دید. کیفیت صدا با نصب ماد فوق‌الذکر بهتر می‌شود، جلوه‌های صوتی واضح‌تر و گزارش‌های صوتی بهبود یافته‌اند و چند گزینه اختیاری برای بخش صدا به بازی اضافه شده است.

لازم به ذکر است این ماد ویژه تنها روی نسخه 2004 بازی Doom 3 سازگار است و متاسفانه روی نسخه BFG Edition نصب و اجرا نمی‌شود. شما می‌توانید ماد ویژه بیستمین سالگرد بازی Doom 3 را از وب‌سایت moddb دانلود کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره